کد خبر: 1069317
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در بیانیه‌ای از آزادی ۲ متهم به جاسوسی برای این رژیم از ترکیه خبر داد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: دفتر نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای از آزادی متهمان به جاسوسی برای این رژیم در ترکیه خبر داد.

بر اساس بیانیه مشترک دفتر نخست وزیر و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، موردی و ونتالی اوکنین آزاد شدند و این اقدام پس از تلاش‌های مشترک و رایزنی‌هایی با مقامات ترکیه صورت گرفته است.

این در حالیست که پیشتر رسانه‌های صهیونیست گزارش داده بودند که بازداشت این زوج که در پی عکسبرداری از منزل رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بازداشت شده بودند به مدت ۲۰ روز دیگر تمدید شده است.

گفتنی است که این دو تبعه رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه هفته گذشته در ترکیه از سوی پلیس این کشور بازداشت شده بودند. خبر بازداشت این دو فرد صهیونیست بازتاب بسیاری در رسانه‌های رژیم صهیونیستی داشت.

این نخستین بار نیست که اتباع صهیونیستی در ترکیه به اتهامات مختلف بازداشت می‌شوند و ماه گذشته نیز پلیس ترکیه از بازداشت ۱۵ نفر به اتهام جاسوسی برای سازمان جاسوسی اسرائیل موسوم به موساد خبر داد.

به نوشته روزنامه صباح، اعضای این باند دست‌کم به مدت یک سال از اعراب و فلسطینیان ساکن ترکیه و کشور‌های دیگر جاسوسی می‌کردند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار