کد خبر: 1068283
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
ریکاردینیو خداحافظی خود را از تیم ملی فوتسال پرتغال اعلام کرد.
یک ماه پس از بردن جام قهرمانی جهان به عنوان کاپیتان تیم پرتغال، ریکاردینیو اعلام کرد که بازی مقابل آرژانتین در فینال آخرین بازی او با تیم ملی بود. ستاره پرتغالی با ۱۸۷ بازی که در آن ۱۴۱ گل به ثمر رسانده و یک قهرمانی اروپا و یک جام جهانی را در کارنامه دارد به فوتبال ملی خود پایان می‌دهد.

اولین بازی او در ۲۶ ژوئن ۲۰۰۳ در حالی که ۱۷ سال سن داشت در برابر آندورا انجام شد و اولین گل او سه روز بعد در مقابل اسلواکی به ثمر رسید. او در جام‌های جهانی ۲۳ بازی انجام داده است که در آن ۲۲ گل به ثمر رسانده و در اروپا نیز در ۲۱ بازی ۲۲ گل به ثمر رسانده است که او را به عنوان بهترین گلزن تاریخ رقابت‌ها معرفی می‌کند.

ریکاردینیو که شش بار به عنوان بهترین بازیکن جهان شناخته می‌شود، در مصاحبه با مارکا اذعان کرد که در تیم باشگاهی خود به فوتسال ادامه خواهد داد، اگرچه در صورت رفع نشدن مشکلات مالی باشگاه می‌تواند در ژانویه به صورت قرضی جدا شود.

ریکاردینیو در خداحافظی خود اظهار داشت: این یک دوران باورنکردنی بود. اگر به گذشته نگاه کنم تا شروع را در ۱۶ سالگی ببینم، فکر نمی‌کردم اینقدر عالی باشد. از قبل می‌دانستم که جام جهانی آخرین رقابت من خواهد بود. هر اتفاقی افتاد این دو سال اخیر سختی زیادی داشت مخصوصا خستگی روانی.

ستاره پرتغالی اضافه کرد: این سخت‌ترین تصمیم زندگی من است. زمان جوان‌ترین هاست. احساس می‌کنم هر چیزی که می‌توانستم به تیم ملی بدهم داده ام. از همه شما متشکرم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار