کد خبر: 1067890
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
یک رسانه کروات حذف طارمی از فهرست تیم‌ملی را با حذف ستاره خط حمله کرواسی پس از رقابت‌های یورو مقایسه کرد.
این رسانه در گزارشی به حذف نام مهدی طارمی از لیست اخیر تیم‌ملی فوتبال ایران توسط دراگان اسکوچیچ پرداخته است. اسپورت کرواسی در این گزارش اقدام سرمربی کروات تیم‌ملی مبنی بر حذف ستاره تیمش را با اتفاقاتی که پس از یورو ۲۰۲۰ برای تیم‌ملی کرواسی رخ داد مقایسه کرده است.

در جریان یورو مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ زمانی که کرواسی با یک گل از اسپانیا پیش بود، آنته ربیچ، ستاره خط حمله این تیم برای تعویض کفش‌هایش به بیرون از زمین می‌آید و در همان لحظه سارابیا بازی را به تساوی می‌کشد.

شکست ۵ بر ۳ کرواسی در انتهای این بازی انتقادات شدیدی برای ربیچ به همراه داشت و حتی دالیچ، سرمربی کرواسی هم از او انتقاد کرد. این انتقادات واکنش بدی از سوی ربیچ به همراه داشت و او در پستی اینستاگرامی با کنایه به عملکردش در دو، سه سال قبلش اشاره کرد و در انتقاد به عملکرد دالیچ نوشت: شخصا متاسفم که تیم‌ملی کرواسی کسی را نداشته که از این نسل با استعداد استفاده کند.

این واکنش ربیچ باعث شد که مهاجم میلان پس از آن به تیم‌ملی کرواسی دعوت نشود. حالا رسانه اسپورت کرواسی ربیچ را با طارمی مقایسه کرده است.

البته سطح تقابل طارمی با اسکوچیچ در این حد حاد نبود. تقابل این دو زمانی شروع شد که اسکوچیچ از تاکتیک پذیر نبودن بازیکنان ایرانی صحبت کرد. این انتقاد اسکوچیچ درست زمانی بود که طارمی در لیگ پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا در حال درخشیدن بود. طارمی در واکنش به صحبت‌های اسکوچیچ در توییتی نوشت: باید عرض کنم که بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و جنگندگی و ... از لحاظ دانش فوتبال و تاکتیک خیلی در ک بالایی دارند، ولی متاسفانه مشکلات جایی دیگر است. زنده باد ایران.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار