کد خبر: 1067517
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
رئیس امور ورزش شرکت فولاد مبارکه:
مجتبی لطفی گفت: فولاد مبارکه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، عملیات اجرایی پروژه ساخت ورزشگاه نقش‌جهان، بزرگ‌ترین ورزشگاه فوتبال پس از انقلاب را در اختیار گرفت و به کمک تجربه مهندسی خوب خود و ارتباط مناسب با وزارت ورزش و جوانان، این ورزشگاه را تکمیل و گره کور آن را باز کرد.

     به گزارش خبرنگار جوان انلاین اصفهان، رئیس امور ورزش شرکت فولاد مبارکه به مناسبت سالروز افتتاح ورزشگاه نقش‌جهان در گفت‌وگو با خبرنگار فولاد اظهار کرد: استاندار سابق اصفهان دو مطالبه اصلی مردم اصفهان را «آب زاینده‌رود» و «تیم فولاد مبارکه سپاهان» می‌دانست. به‌علاوه لازم بود باشگاه حرفه‌ای فولاد مبارکه سپاهان با بیش از 93 تیم ورزشی ازجمله تیم فوتبال، اسطوره‌های ورزشی و هواداران بسیار، همانند سایر باشگاه‌ها ورزشگاه مناسب و درخوری داشته باشد.

وی افزود: در همین راستا فولاد مبارکه به‌منظور تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی خود، عملیات اجرایی پروژه ساخت ورزشگاه نقش‌جهان، بزرگ‌ترین ورزشگاه فوتبال پس از انقلاب را که کلنگ ابتدایی آن در سال 1368 به زمین خورده بود در اختیار گرفت و به کمک تجربه مهندسی خوب خود و ارتباط مناسب با وزارت ورزش و جوانان، این ورزشگاه را تکمیل کرد و سپس در قالب یک قرارداد 45 ساله امتیاز بهره‌برداری از این ورزشگاه را به خود اختصاص داد. به علاوه ساخت این ورزشگاه توسط شرکت فولاد مبارکه از بسیاری از حوادث ناشی از عبور و مرور هواداران در مسیر نیز جلوگیری کرد. در حال حاضر هم عملیات استانداردسازی ورزشگاه نقش‌جهان بر اساس ضوابط بین‌المللی توسط این شرکت در حال انجام است.

رئیس امور ورزش شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: اگرچه طرح‌های توسعه‌ای بسیاری در حوزه ورزش وجود دارد، اما این طرح‌ها باید بررسی و بر اساس اولویت‌های موجود اجرایی شود؛ بااین‌حال یکی از مهم‌ترین طرح‌های توسعه‌ای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تأسیس کمپ ورزشی، زمین چمن و اماکن ورزشی برای تیم‌های مختلف باشگاه در زمین 13 هکتاری این باشگاه در نزدیکی ورزشگاه نقش‌جهان است که باشگاه احداث آن را با جدیت دنبال می‌کند.

لطفی خاطرنشان کرد: حمایت از ورزش استان در راستای حمایت از سلامت جامعه است. با دیدگاه مثبت مدیرعامل جدید فولاد مبارکه درخصوص ورزش و سلامتی، امیدواریم اتفاقات مثبتی در این حوزه در آینده رقم بخورد. توجه به حوزه ورزش نه‌تنها منجر به شناسایی نخبه‌ها و استعدادهای ورزشی ناشناخته می‌شود، بلکه در مقیاس کلان باعث افزایش سلامتی جامعه و جلوگیری از بروز بیماری‌های مختلف نیز می‌گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر