کد خبر: 1067318
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان:
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان از انتقال 3 تن پسماند ویژه یک واحد صنعتی به شرکت رهپویان صالح در استان اصفهان خبر داد.
محمدرضا عباسی

محمدعلی جودکی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان  اظهار کرد: 3هزار کیلوگرم   پسماند ویژه یک واحد صنعتی به شرکت رهپویان صالح در استان اصفهان  انتقال داده شد.

محمدعلی جودکی با اعلام این خبر گفت: پس از ثبت درخواست یک واحد فعال در زمینه آبکاری قطعات صنعتی واقع در شهرک صنعتی قلعه میر شهرستان بهارستان در سامانه جامع محیط زیست انسانی و اخذ مجوزهای لازم از ادارات حفاظت محیط زیست دو استان مبدا و مقصد ، با نظارت کارشناسان این اداره 3000 کیلو پسماند ویژه شامل لجن خشک آبکاری به منظور بی خطرسازی و امحاء و با رعایت استاندارد های بسته بندی وحمل و نقل مواد خطرناک ، به مقصد استان اصفهان بارگیری شد .
وی با بیان اینکه این پسماند ها در طول هفت ماه فعالیت این واحد تولید شده ، ابراز نمود روش جمع آوری و انتقال این پسماندها به این صورت بوده که در کامیون سرپوشیده و پلمب شده بارگیری و با نصب برچسب مواد خطرناک به محل بی خطر سازی و امحا شرکت رهپویان صالح انتقال داده شد.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان در پایان خاطر نشان کرد : طبق ماده 7 قانون مدیریت پسماند مصوب سال 1383 ، مدیریت اجرایی پسماندهای صنعتی و ویژه به عهده واحد تولید کننده خواهد بود به منظورپیشگیری از هر گونه انتشار آلودگی و تهدید علیه بهداشت عمومی ملزم به مدیریت اصولی مطابق با استانداردهای موجود می باشند. این گزارش می افزاید شرکت ره پویان صالح واقع در استان اصفهان یکی از شرکت های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست می باشد که در زمینه بیخطرسازی و امحاء زباله های صنعتی ، شیمیایی و دارویی فعالیت دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر