کد خبر: 1067302
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
جهاد اسلامی:
یکی از رهبران جهاد اسلامی با بیان اینکه برای پیگیری وضعیت اسرا، اتاق عملیات مشترکی تشکیل شده است، گفت که اسرا خواهند دید که همه گروهها و ملت فلسطین در کنارشان خواهند بود.

«محمد شلح» از رهبران جنبش جهاد اسلامی نسبت به حفظ جان اسرای فلسطینی به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

شلح به شبکه خبری المیادین گفت: «شهادت هر یک از اسرا، وضعیت را وخیم خواهد کرد و مقاومت تر و خشک را خواهد سوزاند... مقاومت برای حمایت از اسرا وارد عمل خواهد شد».

وی تأکید کرد: «اسرائیل می‌داند که مقاومت، اسرا را به حال خودشان رها نخواهد کرد... با تمامی ابزارهای موجود، از اسرا دفاع خواهیم کرد».

این مسئول جهاد اسلامی ادامه داد: «جنگ کنونی ما، اهمیت کمتری از جنگ در کرانه [باختری]، نوار [غزه]، قدس و سراسر فلسطین ندارد... مقاومت کوتاه نخواهد آمد. ما آماده‌ایم که در صورت شهادت یکی از آنان، جنگ مستقیم را آغاز کنیم».

شلح با اشاره به اینکه برای پیگیری وضعیت اسرا، اتاق عملیات مشترکی تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: «اسرا خواهند دید که همه گروهها و ملت فلسطین در کنارشان خواهند بود».

وی ضمن درخواست برای شعله‌ور کردن کرانه باختری و دفاع از اسرا، در پایان گفت که پیروزی اخیر جهاد اسلامی در مسئله اسرا، پیروزی متعلق به همه ملت فلسطین است.

در همین ارتباط، جنبش جهاد اسلامی فلسطین ۳۰ مهر ماه گذشته از توافق اسرای این گروه مقاومت با اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی و پایان اقدامات خصمانه علیه اسرا خبر داد. همزمان فلسطینی‌ها نیز دست از اعتصاب غذا کشیدند

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار