کد خبر: 1066926
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از شهروندان خواست در این شب‌های سرد در صورت مشاهده افراد کارتن‌خواب با ۱۳۷ تماس بگیرند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: مالک حسینی با اشاره به وضعیت گرمخانه‌های پایتخت در روز‌های سرد اخیر گفت: گشت‌های این مرکز به طور منظم فعال هستند و اقدام به جذب و انتقال افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب به گرمخانه‌ها می‌کنند.

وی با بیان این‌که از شهریورماه تجهیز گرمخانه‌ها آغاز شد، اظهار کرد: در حال حاضر عمده ملزومات خوابگاهی گرمخانه‌ها نو شده‌اند و سیستم گرمایشی نیز بدون مشکل در حال فعالیت است.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان این‌که از نظر ظرفیت هم در حال حاضر با مجموع ظرفیت سامان‌سرا‌ها شبی ۱۷۰۰ نفر در این مراکز پذیرش می‌شوند، تصریح کرد: با این‌که به طور طبیعی میزان پذیرش در شش ماهه دوم نسبت به شش ماهه اول افزایش می‌یابد، اما این پذیرش شبی ۱۷۰۰ نفر تنها ۲۵ درصد ظرفیت مراکز ما است و با ظرفیت اصلی فاصله زیادی داریم.

حسینی با بیان این‌که بارندگی شب گذشته بخشی از افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان را تحت تاثیر قرار داده، اما معمولا افرادی که در پاتوق‌های جدی به صورت کلونی هستند حتی باران دیشب و امروز حاضر به ترک پاتوق نیستند البته در سایر بخش‌ها همکارانمان نسبت به جذب افراد بی‌خانمان اقدام کرده است، گفت: ما به تنهایی نمی‌توانیم تهران با این وسعت زیاد را پوشش دهیم و از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان در این شب‌های سرد با ۱۳۷ تماس بگیرند تا مددکاران ما نسبت به جذب این افراد و انتقال آن‌ها به گرمخانه اقدام کنند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار