کد خبر: 1066256
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
رئیس جمهوری ایران گفت: امیدوارم تا یکسال آینده سوت قطار در ایستگاه راه‌آهن اردبیل به صدا دربیاید، هرچند مدیران پروژه، وعده نزدیک‌تری داده‌اند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران امروز جمعه در ادامه برنامه‌های سفر استانی به اردبیل، از پروژه راه‌آهن اردبیل بازدید کرد.

رئیس جمهور در این بازدید گفت: انتظار مردم استان اردبیل برای افتتاح راه‌آهن طولانی شده است و این پروژه که یکی از زیرساخت‌های استان محسوب می‌شود، باید با جدیت تکمیل شود.

وی با اشاره به نقش مهم حمل و نقل ریلی در جابجایی بار و مسافر در این استان حاصل‌خیز و گردشگرپذیر گفت: امیدوارم تا یکسال آینده سوت قطار در ایستگاه راه‌آهن اردبیل به صدا دربیاید، هرچند مدیران پروژه، وعده نزدیک‌تری داده‌اند.

رئیس جمهور درباره بازدید‌های امروز و دیدارهایش با مردم استان اردبیل هم گفت: ارتباط با مردم و اطلاع پیدا کردن از دیدگاه‌ها و خواسته‌های آنان برای من و همکارانم غنیمت است و امیدواریم ان‌شاءالله بتوانیم خواسته‌های مردم را دنبال و اجرا کنیم.

رئیسی با بیان اینکه در این سفر و سفر‌های دیگر با افتتاح و کلنگ‌زنی به معنای آغاز یک پروژه مواجه نیستیم، گفت: ما با پروژه‌های نیمه‌تمام بسیاری مواجه هستیم که مردم را به ستوه آورده است. در هر منطقه‌ای که می‌رویم می‌بینیم پروژه‌های نیمه‌تمام مردم را عصبانی کرده و امیدواریم بتوانیم در این سفر‌ها برخی از انتظارات مردم را برآورده کنیم.

عملیات اجرایی راه‌آهن میانه - اردبیل به طول تقریبی ۱۷۵ کیلومتر، از سال ۱۳۸۴ آغاز شده است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار