کد خبر: 1066135
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
فرماندار:
فرماندار بناب گفت: پدیده‌های اجتماعی همچون مبارزه با مواد مخدر نیازمند داشتن یک نگاه همه‌جانبه و کار تیمی است و بر همین اساس باید سند شهرستانی برای آن تدوین شود.

شهریار فتحی»  در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با بیان اینکه با جزیره‌ای عمل کردن در خصوص مسائل و موضوعات اجتماعی به نتیجه‌ مطلوب نخواهیم رسید، افزود: با تدوین سند، وظایف و نقش هرکدام از دستگاه‌ها مشخص می‌شود و در پایان سال می‌توانیم ارزیابی دقیقی از عملکرد خود در رابطه با مبارزه با مواد مخدر و کاهش اعتیاد داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مقابله با اعتیاد متولی خاصی ندارد، اذعان کرد: مسئله پیشگیری باید در مبارزه با مواد مخدر در اولویت قرار گیرد و جا دارد برای رفع موانع قانونی از ظرفیت نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز استفاده شود.

به گفته وی حل ریشه‌ای مسائل و مشکلات با دعوت از پژوهشگران، محققان، جامعه‌شناسان و اساتید حوزه و دانشگاه میسر خواهد شد. 

لزوم ایجاد امکانات و فضای ورزشی در محله‌های محروم 

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب نیز در این جلسه با انتقاد از اجرایی نشدن یکی از مصوبه‌های قبلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان مبنی بر ایجاد سالن ورزشی در محله‌های محروم، گفت: ایجاد امکانات و فضاهای ورزشی و اجرای برنامه‌های فرهنگی باید جزو اولویت مسئولان در محلات محروم باشد.

مجید یزدانی با بیان اینکه محله «دیزج» یکی از مستعدترین محلات برای ایجاد سالن‌های ورزشی است، اظهار داشت: به دلیل سهل‌انگاری و تعلل برخی دوستان در شورای اسلامی شهر و شهرداری بعد از گذشت مدت‌ها هنوز احداث سالن ورزشی در «دیزج» شروع نشده است.

وی با بیان اینکه با کمترین هزینه در حوزه ورزش می‌توان جوانان را از گرایش به سمت مواد مخدر و اعتیاد دور نگه داشت، تصریح کرد: با وجود اینکه زمین مورد نظر برای احداث این ورزشگاه تغییر کاربری شده و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه برای احداث این سالن آماده است ولی برای آغاز عملیات اجرایی آن تعلل می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: با احداث و تکمیل این سالن ورزشی می‌توان ۱۰ هزار نفر از جمعیت ساکن در محلات دیزج را از این امکانات ورزشی بهره‌مند کرد ولی دلیل تأخیر در شروع احداث این سالن معلوم نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر