کد خبر: 1066059
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
آیت‌الله جنتی:
دبیر شورای نگهبان گفت: مشکلات دنیای اسلام تحمیلی و خواست قدرت‌های ضد اسلام است و اگر دولت‌ها و کشور‌های اسلامی این حقیقت را متوجه باشند به جای اینکه به فکر نقشه‌ها و طرح‌های شیطانی مستکبران باشند، حول محور واحد و اشتراکات، تأمین منافع امت اسلامی را دنبال می‌کنند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز چهارشنبه (۲۸ مهر ۱۴۰۰) این شورا با تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت رسول (ص)، امام صادق (ع) و هفته وحدت گفت: هرچه امروز مسلمانان دارند از زحمات و خدمات پیامبر رحمت است و ما باید قدردان ایشان باشیم و از خداوند میخواهیم که ما را با ایشان و آل طاهرینش محشور کند.

آیت الله جنتی در ادامه افزود: امام صادق (ع) نیز که در آستانه میلاد ایشان هستیم در عمر پر برکتشان با وجود همه محدودیت‌ها و مشکلات و کنترل‌های که نسبت به ایشان می‌شد، توانستند انبوهی از روایات در ابواب مختلف فقهی را بیان کنند و تا قیامت آثارشان محل برکت مسلمانان باشد.

وی افزود: روایات امام صادق(ع) در حوزه‎های مختلفی همچون توحید، نبوت، امامت و بسیاری از اصول و فروع دین است و کرسی درس ایشان موجب تربیت شاگردان و مجتهدان بسیاری در طول تاریخ شده که اگر نهضت علمی ایشان نبود شاید تا الان چیزی از اسلام باقی نمانده بود.

دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه "وحدت" میان مسلمین عبادت است و باید هرچه می‌توان آن را توسعه داد، به انتشار برخی اخبار درخصوص مذاکرات بین ایران و عربستان اشاره کرد و با استقبال از نزدیکی و مذاکره این دو کشور مسلمان منطقه تصریح کرد: اگر مشکلات بین این دو کشور مسلمان حل شود، اقدامی مهمی صورت گرفته است.

آیت‌الله جنتی در پایان افزود: مشکلات دنیای اسلام تحمیلی و خواست قدرت‌های ضد اسلام است و اگر دولت‌ها و کشورهای اسلامی این حقیقت را متوجه باشند به جای اینکه به فکر نقشه‌ها و طرح‌های شیطانی مستکبران باشند، حول محور واحد و اشتراکات، تأمین منافع امت اسلامی را دنبال می‌کنند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میرزا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
0
0
مذاکره عربستان با ایران به نفع عربستان است.
ایران هم کیش، دوست و حامی ملت عربستان است.
ولی امریکا و اذنابش، دشمنِ سرسختِ اسلام و دینِ مبینِ اسلامند.
ایران و عربستان با وحدت خود می توانند به قدرت منطقه ای تبدیل شوند.
و استکبار جهانی از این وحشت دارد و به همین خاطر سنگ اندازی می نماید تا این قدرت منطقه ای شکل نگیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار