کد خبر: 1066030
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
نتایج پژوهش:
مطالعه منتشر شده توسط دفتر آمار ملی انگلیس (ONS) بیش از ۸۰۰۰ آزمایش مثبت کروناویروس در سراسر انگلیس را بین ماه‌های مه و اوت، زمانی که دلتا نوع غالب بود، مورد بررسی قرار داده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به نقل از فوربز، نتایج یک بررسی که توسط محققان انگلیسی صورت گرفته نشان می‌دهد، مصونیت ناشی از شکست دادن کووید ۱۹ توسط افراد واکسینه نشده به اندازه محفاظت روی افرادی است که به طور کامل واکسینه شده‌اند.

این مطالعه به خوبی نشان داده، ابتلای قبلی به این عفونت در پیشگیری از ابتلا به ویروس به اندازه واکسیناسیون موثر است؛ براساس یافته‌های یک مطالعه منتشر شده در روز دوشنبه که به تحقیقات رو به رشد و گاهی متناقض در این زمینه می‌افزاید، افرادی که قبلاً به کووید ۱۹ مبتلا شده بودند، از همان سطح حفاظتی در برابر ابتلا به این بیماری برخوردارند.

مطالعه منتشر شده توسط دفتر آمار ملی انگلیس (ONS) بیش از ۸۰۰۰ آزمایش مثبت کروناویروس در سراسر انگلیس را بین ماه‌های مه و اوت، زمانی که دلتا نوع غالب بود، مورد بررسی قرار داد.

در این مدت، افرادی که قبلاً از کووید ۱۹ بهبود یافته بودند، حدود ۷۱ درصد کمتر احتمال داشت برای بار دوم به آن مبتلا شوند. این نشان دهنده همان سطح حفاظتی است که در مطالعه انجام شده اثر دو دز واکسن‌های تولید شده شرکت فایزر/بیوان‌تک و آسترازنکا را تخمین زده است.

ده‌ها مطالعه در مورد ایمنی طبیعی انجام شده که بسیاری از آن‌ها نتایج متفاوتی به همراه داشته است. مطالعه‌ای که ماه گذشته در رژیم صهیونیستی انجام شد نشان داد افرادی که دو دز واکسن تزریق کرده‌اند در واقع شش برابر بیشتر از افرادی که قبلاً به کووید ۱۹ مبتلا شده بودند، به ویروس دلتا مبتلا می‌شوند. در این مطالعه، افراد واکسینه شده بیشتر در معرض عفونت علامتی و ۶.۷ برابر بیشتر در بیمارستان بستری شده بودند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار