کد خبر: 1065896
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱

پروژه آبرسانی ۶۳ روستای محروم استان کرمان یادبود «شهید علی ابراهیمی» از پروژه‌های نهضت آبرسانی مرد میدان شهید حاج‌قاسم سلیمانی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران افتتاح شد.
پروژه آبرسانی به ۶۳ روستای محروم استان کرمان یادبود «شهید علی ابراهیمی»، نهضت آبرسانی مرد میدان شهید حاج قاسم سلیمانی به همت واقف حاج‌اکبر ابراهیمی، سپاه ثارالله استان کرمان، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و با همکاری گروه‌های جهادی و شرکت آب و فاضلاب کرمان با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران افتتاح شد.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: امروز به امر رهبری، همه نهاد‌ها کمر به خدمت بسته‌اند و دولت همین اراده را کرده است و با همین نیت به میان مردم می‌رود. به تدریج مشکلات حل می‌شود؛ چون ما هستیم، شما هستید و این راه را ادامه می‌دهید.
سردار سلامی افزود: من صمیمانه از همه عزیزانی که برای این امور خیر قدمی برمی دارند، چه عزیزانی که از مال خود می‌گذرند و وقف می‌کنند و چه دیگران تشکر می‌کنم.
وی تصریح کرد: از همه خیران به ویژه خیر گرانقدر ابراهیمی که نیت‌های خیر و ابعاد خیری برای کمک به مردم دارد، تشکر و قدردانی می‌کنم.
سردار سلامی ابراز امیدواری کرد، با پروژه‌های دیگری، ظرف یک سال آینده بتوانیم مشکل آبِ روستا‌های این استان را به فضل الهی حل کنیم و همین طور در بقیه بخش‌ها به منظور رفع فقر و محرومیت گام برداریم
سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در همین مراسم اظهار داشت: استان کرمان یکی از چهار استان دارای تنش آبی است که در اولویت تأمین آب شرب قرار گرفته است و قرارگاه نهضت آب‌رسانی مرد میدان «شهید حاج قاسم سلیمانی» را فعال کردیم. سال گذشته ۳۶ روستا و تا هفته قبل ۳۵ روستا و روز گذشته نیز ۶۳ روستا به مناسبت هفته وحدت آبرسانی شد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: در پایان سال ۱۴۰۱ می‌توانیم مشکل اساسی و عمده استان کرمان در این زمینه با همت و مشارکت مردم و حرکت جهادی و خیران برطرف کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار