کد خبر: 1065662
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اگر پل عابر پیاده مکانیزه نبود شهروندان باز هم از آن جهت عبور از عرض بزرگراه استفاده کنند تا شاهد بروز حوادث ناگوار نباشیم.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، حمید حمیدی، اظهار داشت: در ساعت ۱۶:۳۵ بعد از ظهر دیروز در شرق به غرب بزرگراه آزادگان زیر پل فداییان اسلام شاهدین و عابرین و رانندگانی که از این محدوده در حال تردد و عبور بودند دیدند که یک دستگاه سواری متواری که در این مسیر در حال حرکت بوده به شدت با یک نفر عابر پیاده که قصد عبور از عرض همین بزرگراه را داشته برخورد می‌نماید.

وی ادامه داد: پس از این برخورد شدید راننده با دیدن این صحنه از محل تصادف متواری می‌گردد.

وی افزود: به دلیل شدت جراحات وارده این عابر پیاده در محل حادثه فوت می‌نماید.

حمیدی بیان داشت: پس از اطلاع از وقوع حادثه کارشناسان منطقه ۲۶ پلیس راهور پایتخت بلافاصله در محل حاضر شدند و نسبت به ایمن سازی محل حادثه و بررسی علل و عوامل این تصادف پرداخت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شاید اگر این راننده در محل حادثه می‌ماند و به این عابر کمک و امداد رسانی می‌کرد وی الان زنده بود و به زندگی خود ادامه می‌داد و خانواده‌ای را داغدار نمی‌کرد که البته این راننده به همین دلیل مشمول تشدید مجازات برابر قانون خواهد شد.

حمیدی همچنین از عابرین پیاده خواست به هیچ عنوان در عرض معابر و بزرگراه‌ها بدلیل خطرات موجود و عدم دید کافی رانندگان تردد و عبور ننمایند و همیشه از پل‌های عابر پیاده استفاده نمایند تا شاهد بروز اینگونه حوادث نباشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار