کد خبر: 1065557
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
۱۵ کمیسیون اتاق ایران، اعضاء هیات رئیسه خود را شناختند اما انتخابات سه کمیسیون، یکشنبه ۲۵ مهر در روز برگزاری نشست آینده هیات نمایندگان مجدد برگزار خواهد شد.

در روزهای اخیربرخی در فضای مجازی تلاش کرده بودند که تا تعویق انداختن انتخابات سه کمیسیون تخصصی اتاق بازرگانی به دلیل اختلال اینترنتی را تقلب جلوه داده و کل انتخابات برگزار شده را زیر سئوال ببرند و از این رهگذر به دنبال حذف رقبای جدی در برخی کمیسیون ها بودند که با هوشمندی اتاق ایران و صدور بیانیه ای این موضوع خنثی شد.

طبق خبر منتشر شده در اتاق ایران که می توانید اینجا آن را بخوانید ،علت تجدید انتخابات سه کمیسیون که با رقابت فشرده منجر به حذف هیئت رئیسه قدیمی شده بود اختلال در رای گیری آنلاین بوده است.

در خبرمنتشر شده اتاق بازرگانی ایران آمده است: انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون‌های ۱۸گانه اتاق ایران ماه گذشته در روز برگزاری نشست هیئت نمایندگان برگزار شد و ۱۵ کمیسیون اعضاء هیئت رئیسه خود را شناختند اما انتخابات سه کمیسیون، یکشنبه ۲۵ مهر در روز برگزاری نشست آینده هیئت نمایندگان مجدد برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه تعدادی از اعضای این سه کمیسیون صرفا به دلیل برگزاری جلسات همزمان و اختلال در رای‌گیری آنلاین موفق به حضور در انتخابات نشده بودند، هیئت رئیسه اتاق ایران تصمیم گرفت انتخابات آن‌ها مجدد برگزار شود.

هیئت رئیسه ضمن حصول اطمینان از انتخابات ١٥ کمیسیون تخصصی و تایید آن‌ها، صرفا به دلیل اختلال در رای‌گیری آنلاین سه کمیسیون و عدم امکان حضور تعدادی از اعضای این کمیسیون‌ها که موفق به مشارکت در آن نشدند، انتخابات آنها را از کفایت لازم برخوردار ندانسته، از همین رو تصمیم گرفت تا انتخابات مجدد سه کمیسیون معدن، کشاورزی و صادرات مجدد انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار