کد خبر: 1065267
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
فرمانده ناجا گفت: امروز امنیت مثال زدنی کشور را به برکت خون شهدا، تدابیر و هدایت‌های داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی داریم و در راستای ارتقاء سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه در این نیرو از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: فرمانده معزز کل قوا در پیامی به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی، این نیرو را از ستون‌های امنیت در کشور خواندند و با تقدیر از کمک نیروی انتظامی به دستگاه‌های متصدی خدمات مردمی از جمله در مقابله با کرونا، بر ارتقاء سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه در این نیرو تأکید کردند.

پی‌رو این پیام مسرت بخش، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در پیامی از آمادگی کامل نیروی انتظامی در راستای ارتقاء سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه و همچنین ارتقاء امنیت و تداوم آن در سطح جامعه و محقق شدن فرامین مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای عزیز مدظله العالی خبر داد.

پاسخ فرمانده نیروی انتظامی به پیام معظم له بدین شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم

پیام مبارک و سرشار از بزرگواری و محبت مقتدا و مولایمان فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز "مدظله العالی" باعث دلگرمی و همدلی بیش از پیش تمامی کارکنان مخلص و جان برکف نیروی انتظامی است؛ اینجانب برخود وظیفه می‌دانم به نمایندگی از خیل عظیم نیرو‌های پلیس، از عنایت نایب امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف مقام معظم رهبری قدردانی و خداوند باری تعالی را برای وجود با برکت ایشان شکرگزار باشم.

امروز امنیت مثال زدنی کشورعزیزمان ایران اسلامی را به لطف پروردگار متعال، به برکت خون شهدا، تدابیر و هدایت‌های داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی داریم؛ مطمئنا سربازان جان برکف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و امام راحل، برقراری حکومت صالحان بر زمین، ارتقاء سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه در این نیرو، افزایش احساس امنیت و تداوم آن در سطح جامعه و رضایتمندی ملت شریف و شهید پرور ایران عزیز، دل هایمان را به شما سپرده ایم و از هیچ تلاشی برای سربلندی، عزت و شرف ایران اسلامی فروگذار نخواهیم کرد و آماده‌تر و پرقدرت‌تر از قبل در میدان خواهیم بود. ان شاءالله».

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار