کد خبر: 1065239
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
وزیر بهداشت گفت: به مردم تاکید می‌کنیم که حتما واکسن کرونا را تزریق کنند و الان وقت تزریق واکسن است. از مردم می‌خواهیم که عادی‌انگاری نکنند و شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری را فراموش نکنند.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: بهرام عین اللهی که به عنوان نماینده دولت به شهرستان‌های جنوبی فارس سفر کرده است، در حاشیه بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) لارستان اظهار داشت: مردم نباید تصور کنند که در صورت تزریق واکسن کرونا، کار تمام است بلکه تزریق واکسن، شدت بیماری و مرگ و میر را کاهش می‌دهد، اما از ابتلای افراد به کرونا ممکن است جلوگیری نکند.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: سفر‌های استانی دولت هر هفته انجام می‌شود و بنده به نمایندگی از دولت به جنوب فارس سفر کردم تا مشکلات و مسائل این منطقه را مشاهده، جمع بندی و در جلسه شورای اداری استان، مطرح کنم.

وی افزود: در لارستان یکی از مهمترین نکات قابل توجه، کمک خیرین در همه عرصه‌ها به ویژه حوزه سلامت است که از آن‌ها تشکر می‌کنیم. بیمارستان امام رضا (ع) لارستان یکی از بزرگترین و مجهزترین بیمارستان‌های جنوب فارس است و در حال حاضر، کرونا نیز در این منطقه فروکش کرده است و در بازدیدی که از اورژانس داشتیم، فقط دو بیمار بستری و خیلی از تخت ها، خالی بودند.

عین اللهی یادآور شد: خوشبختانه بیمارستان امام رضا (ع) دارای امکانات مناسب، تجهیزات و دارو‌های مورد نیاز به مقدار کافی است و کمبودی در دارو حتی در زمان پیک کرونا وجود نداشته است و امکانات بسیار خوبی در این مرکز درمانی برای مردم لارستان و سایر شهرستان‌های همجوار، فراهم شده است.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار