کد خبر: 1065238
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
رئیس جمهور بر کاهش نرخ بیکاری و افزایش رونق تولید تاکید کرد و گفت: در راستای این دو مهم گام‌های اساسی برخواهیم داشت.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفر ما باید همراه با برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات استان و مشکلاتی که مردم را رنج می‌دهد باشد.

وی افزود: قبل از سفر به استان، هیئتی اعزام شده و مشکلات را بررسی کرده است و جلساتی در تهران تشکیل شده تا راهکار‌هایی اتخاذ شده و با برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات اقدام شود.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: حل مشکلات استان با راهنمایی نماینده، ولی فقیه در استان، همراهی استاندار و مسوولان میسر خواهد بود.

رئیس جمهور افزایش اعتماد مردم و رفع مشکل جوانان را اولویت خواند و افزود: رفع مشکل خشکسالی که مردم را رنج می‌دهد نیز یکی از مهم‌ترین مشکلات استان است که به دنبال رفع هستیم.

رئیسی فارس را دارای ظرفیت‌های بسیاری دانست و گفت: استان فارس قطب صنعت و کشاورزی و محور بسیاری خدمات است و می‌تواند در حوزه بازرگانی نیز نقش مهمی ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه در راستای رفع مشکلات اقداماتی صورت‌گرفته، اما کافی نبوده است، اظهار داشت: حل مشکلات استان نیاز به جدیت بیشتری دارد به‌دیژه استفاده از نیروی متراکم جوان و تحصیل‌کرده است که باید با رفع مشکل بیکاری از ظرفیت آن‌ها استفاده شود.

او در پایان بر کاهش نرخ بیکاری و افزایش رونق تولید تاکید کرد و گفت: در راستای این دو مهم گام‌های اساسی برخواهیم داشت.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار