کد خبر: 1065202
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
مدیرکل بنادرودریانوردی امیرآباد :
مدیرکل بندرامیرآباد با بیان اینکه میزان تخلیه و بارگیری کالا در بندرامیرآباد در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ، ۳۶ درصد رشد داشته است از تخلیه و بارگیری بیش از ۲ میلیون تن کالا در بندرامیرآباد خبر داد.
مژگان عالیشاه

به گزارش جوان آنلاین مازندران ، محمدعلی اصل سعیدی پور در گفتگو با واحد روابط عمومی اداره کل بنادرودریانوردی امیرآباد درباره‌ آخرین وضعیت عملکرد تخلیه و بارگیری کالا در بندرامیرآباد گفت رکورد تخلیه و بارگیری کالا در ۶ ماهه نخست سال جاری از مرز ۲ میلیون تن گذشت که این میزان در همسنجی با یک میلیون و ۴۷۱ هزار تن مدت مشابه سال گذشته ، رشد ۳۶ درصدی را نشان می دهد.

 

وی یکی از مولفه های اصلی عملکرد بنادر را ارزیابی در میزان تخلیه و بارگیری کالا عنوان کرد که این مولفه نسبت به تراز مدت مشابه سال قبل از رشد قابل ملاحضه ای برخوردار است که بر این اساس ، بارگیری کالا در بندرامیرآباد با رشد ۱۳۹ درصدی به میزان ۸۵۰ هزار و ۷۲۵ تن و تخلیه نیز به یک میلیون و ۱۵۱ هزار تن کالا در سال جاری رسیده است.

 

مدیرکل بندرامیرآباد همچنین گفت در سال جاری میزان ترانزیت خارجی رشد ۱۹۰ درصدی را به ثبت رسانده ، که در تاریخ این بندر رقم بی سابقه ای بوده است.

 

محمدعلی اصل سعیدی پور در پایان به پدیده جهانی سازی و پیشرفت روزافزون سامانه های زنجیره ی لجستیکی تآمین ، تخلیه و بارگیری و توزیع کالا در دنیا اشاره و بر نقش مهم بنادر به عنوان دروازه های تجارت جهانی ، در ارتقاء توان رقابت پذیری بخش های مختلف اقتصادی و رشد آن ها در کشور تأکید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر