کد خبر: 1065071
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
توسط  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام انجام شد
۱۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی روز سه‌شنبه در رزمایش همدلی و احسان توسط  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان مرکزی توزیع شد.

۱۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی روز سه‌شنبه در رزمایش همدلی و احسان توسط  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان مرکزی توزیع شد.

آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در رزمایش همدلی و احسان در استان مرکزی، افزود: خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان توفیقی است که باید قدر آن را دانست و آنچه در این مسیر بااهمیت است حفط شاخص‌های انسانی و نوعدوستی است.

وی ادامه داد: دستگاه‌های حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی خادم اقشار کم‌بضاعت جامعه هستند و انجام اقدامات خیر از سوی این نهادها فرصتی است که باید به‌خاطر آن شاکر باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تقدیر از  اهدای بسته‌های معیشتی به محرومان در قالب رزمایش همدلی و احسان در استان، گفت: سرزمین آفتاب در زمینه احسان و نیکوکاری به نیازمندان با کمک بنیاد مستضعفان، حوزه‌های علمیه، کمیته امداد امام خمینی(ره) و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کشور خوش درخشیده‌ و این مهم سرمایه معنوی و اخلاقی بزرگی است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: خیران اهل احسان با اهدای بسته‌های معیشتی و حمایت از نیازمندان بذر نیکوکاری را در جامعه گسترش می‌دهند و  خداوند را شاکریم که راه خیر و نیکی به همنوع و نیازمندان را  آموخته‌ است.

مجتبی تهامی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان مرکزی نیزافزود: یک میلیون بسته معیشتی امسال با مشارکت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کشور توزیع می‌شود که در مرحله نخست توزیع ۲۰۰ هزار بسته آن صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: سهم استان مرکزی در این طرح پنج هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال است که همراه این بسته‌ها پنج هزار بسته بهداشتی نیز در طرح سلامت بین اقشار آسیب دیده از کرونای این استان توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان مرکزی بسته‌های بهداشتی را شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده عنوان کرد و گفت: این بسته‌ها از سوی گروه‌های جهادی استان در بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

تهامی افزود: ۱۲۰ هزار بسته معیشتی، بهداشتی و نوشت افزار پارسال از سوی ستاد فرمان حضرت امام استان مرکزی در بین گروه‌های هدف توزیع شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر