کد خبر: 1065007
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:
سید ناصر موسوی لارگانی گفت: استان اصفهان می‌تواند ۱۰ برابر نفت برای کشور با میراث ارزشمندی که در این شهر خوابیده است درآمد داشته باشد که اکنون این میراث در حال نابودی است و فرونشست زمین در حال تخریب این میراث است.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین اصفهان،رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مراسم تکریم و معارفه استاندار اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه آب و زاینده‌رود معضل استان اصفهان بوده به آن توجه شود چرا که اگر از تک تک افرادی که در این جلسه حضور دارند سوال کنید حرف اول و آخرشان آب و احیای زاینده رود است.

وی با اشاره به اینکه اکنون بیشترین بیکاری در استان اصفهان است، تصریح کرد: اگر آب داشته باشیم بیکاری نخواهیم داشت و اگر زاینده رود احیا شود دیگر مشکل بیکاری نداریم زیرا آنقدر توانمندی در استان اصفهان وجود دارد که می‌تواند چند استان را اداره کند.

موسوی لارگانی ادامه داد: بحران بزرگی را که با آن روبرو هستیم و آتش زیرخاکستر است که اگر به داد و به فریاد آن نرسید زمانی به فکر می‌افتید که دیگر کار از کار گذشته است از این رو درخواست دارم به این موضوع توجه ویژه داشته باشید.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان، با بیان اینکه با ۱۳ وزیر در مجمع نمایندگان استان اصفهان جلسه برگزار کردیم، افزود: با تمام وزیران از آب به عنوان مهم‌ترین معضل کنونی صحبت کردیم؛ استان اصفهان می‌تواند ۱۰ برابر نفت برای کشور با میراث ارزشمندی که در این شهر خوابیده است درآمد داشته باشد که اکنون این میراث در حال نابودی است و فرونشست زمین در حال تخریب این میراث است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نفت تمام شدنی است اما آثاری که متعلق به گذشتگان و متعلق به آیندگان ماست در اثر سهل‌انگاری و سو مدیریت در حال نابودی است، ابراز داشت: درخواست من این است با توجه به اینکه اصفهان استان جهانی است در هیأت دولت به عنوان مدافع از اصفهان صحبت کنید.

لارگانی خطاب به سید رضا مرتضوی استاندار جدید اصفهان گفت: روحیه جوانی خود را قدر بدانید، از جسارت و شجاعت که مختص جوانی است بهره ببرید و با تمام توان برای احیای زاینده رود که به یک درد سرطانی تبدیل شده تلاش کنید و بدانید اگر نتوانیم برای این مردم کاری از پیش بریم این پست‌ها و مقام‌ها هیچ ارزشی نخواهد داشت زیرا اگر من نماینده شدم به واسطه همین مردم است.

وی اضافه کرد: اگر شما استاندار استان اصفهان می‌شوید به واسطه انتخاب بیش از پنج میلیون نفر مردمی است که در این استان زندگی می‌کنند، از این رو مدیران جسور، کاردان را بدون توجه به نگاه‌های حزبی انتخاب کنید.

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان با اعلام آمادگی این مجمع برای همکاری با استاندار، خاطرنشان کرد: همانطور که همگی نمایندگان با دولت به صورت تمام قد همراه شده‌اند، با شما نیز همراه هستیم زیرا نمایندگان طبق فرمایش امام (ره) عصاره فضائل ملت هستند.

وی بر لزوم هماهنگی کامل استاندار و مدیران مجموعه با علما، حوزه علمیه و به ویژه نماینده ولی فقیه در اصفهان تاکید کرد و گفت: اصفهان از قدیم یک استان عالم پرور بوده است و اکنون هم علمای بزرگی را در اصفهان و حوزه علمیه قم داریم که از این رو لازم است هماهنگی بین استاندار و علمای دین استمرار داشته و پر رنگ‌تر باشد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدوار هستم که در آینده از این استاندار به عنوان کسی که پیگیر احیای زاینده رود، مبارزه با فساد اداری، قائل شدن ارزش ویژه برای صنعتگران و تولید کنندگان بود، تقدیر کنند.

لارگانی با اشاره به اینکه برخی گفتند که نمایندگان این دوره کمتر فعالیت کرده‌اند، تصریح کرد: با توجه به اینکه چهار دوره در مجلس شورای اسلامی حضور داشته‌ام باید بگویم که این دوره نمایندگان تمام قد به میدان آمده‌اند.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان تنها کلانشهر اصفهان نیست و باید محرومیت این استان را فریاد زد، ابراز داشت: در کلانشهر اصفهان شاهد مناطق محرومی هستیم که در مرکز اصفهان است و متأسفانه صفت برخوردار بودن را به اصفهان چسبانده‌اند که در مجلس و یا در دولت می‌خواهیم حرفی بزنیم همه واکنش نشان می‌دهند درحالی که کمترین بودجه را به استان اصفهان می‌دهند.

وی ادامه داد: چرا نباید بتوانیم از دست رنج خودمان استفاده کنیم و مدیرانی را انتخاب کنیم که هدفشان حفظ صندلی و جایگاهشان نباشد و نخواهند با ارائه آمار دروغ ارتقا گیرند. خیلی از مدیران ما آمار دروغ می‌دهند و از استاندار جدید می‌خواهم به عنوان جوان انقلابی و جهادی با فساد مبارزه کند و جوری نباشد که به رئیس جمهور نامه بنویسد برای آنکه یک مدیر فاسد بماند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار