کد خبر: 1064979
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
معاون مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي خبر داد؛
معاون مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي از پرداخت ۱۱۳ هزار و ۶۶ فقره وام ودیعه مسکن در خراسان‌رضوی خبر داد.

‌محمدعلي منصوري با اعلام اين خبر گفت:از ابتدای سال تاکنون ۱۱۳ هزار و ۶۶ وام ودیعه مسکن در خراسان‌رضوی پرداخت شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اظهار کرد: اکنون حدود ۱۷ بانک این وام را پرداخت می‌کنند و همه بانک‌های دولتی وام ودیعه مسکن می‌دهند؛ بانک‌های مسکن، ملت، ملی، صادرات، تجارت، کشاورزی، سپه و رفاه. همچنین تعدادی از بانک‌های خصوصی هم وام ودیعه مسکن پرداخت می‌کنند؛ مانند بانک‌های آینده، پاسارگاد، پارسیان، سامان و کارآفرین.

منصوری در ادامه گفت: بر همین اساس در صورتی که متقاضیان در دریافت وام مشکل دارند، موضوع را به حراست بانک‌های خراسان‌رضوی مطرح کنند؛ چون هم تأمین اعتبار شده و هم بخشنامه به همه بانک‌ها ابلاغ شده است.وهمچنین  به بانک‌ها توصیه شده است با حداقل ضمانت‌های ممکن باید وام پرداخت کنند.

 

معاون سازمان مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی در ادامه درباره آمار وام ودیعه مسکن در امسال تصریح کرد: اکنون در خراسان‌رضوی ۴۴۷۵ نفر در انتظار دریافت وام هستند. ۷۵۷۱۰ نفر حائز شرایط‌اند، ۲۰۹۴۹ نفر درخواست وام و تعیین شعبه کرده‌اند، ۲۰۶۹ نفر رد درخواست داده‌اند و درخواست ۱۳۵۹ نفر را نیز بانک رد کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار