کد خبر: 1064445
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به دهمین برد تیم ملی فوتبال با دراگان اسکوچیچ گفت: بازیکنان تیم ملی همه بی‌ادعا هستند و با رهبری یک مربی بی‌حاشیه توانسته‌اند موفقیت خوبی را رقم بزنند.
حسین کلانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برد یک بر صفر تیم ملی ایران گفت: به نظرم تیم ملی ایران در مسیر بسیار خوبی قرار گرفته است. تیمی بی ادعا که بیشترین تلاش تیمی را دارد.

وی ادامه داد: هیچ‌گونه ادعایی در چهره بازیکنان وجود ندارد. تمام تیم احساس مسئولیت می‌کنند تا به گل برسند و از گلی که می‌زنند دفاع کنند.

دلایل پیروزی تیم ملی برابر امارات/ شاهکار ایران با بردن کره‌جنوبی

کارشناس فوتبال ایران درباره تصحیح تصمیم داور توسط VAR که به سود تیم‌ملی شد و مانع از اخراج شجاع خلیل زاده شد ادامه داد: موضوع داور ویدئویی با روح فوتبال کمی متضاد بود، اما واقعیت این است که فوتبال بر اساس قوانین پیش می‌رود و باید به آن‌ها احترام گذاشت. یادمان نرود شاید همین اتفاق به ضرر تیم ملی هم می‌شد و باید رفتار حرفه‌ای از سوی بازیکنان و مربیان می‌دیدیم.

کلانی درباره رکورد تیم ملی ایران با دراگان اسکوچیچ که ۱۰ برد متوالی کسب کرده است تاکید کرد: واقعاً باید از این شرایط لذت برد. او بدون ادعا کار کرد و نشان داد می‌توان بدون حاشیه برای غرور ملی ایران تلاش کرد. این روز‌ها به این فکر می‌کنم کاش زودتر می‌آمد و جای یک خارجی دیگر را که بی‌ادبانه رفتار می‌کرد می‌گرفت.

او درباره عملکرد فنی تیم ملی ایران تصریح کرد: تغییرات تاکتیکی تیم ملی از زمان حضور اسکوچیچ مشخص است. قطعاً این شناخت با گذشت زمان بیشتر و بیشتر می‌شود. ترکیب تیم ملی مشخص شده و این به هماهنگی کمک می‌کند.

کلانی در خصوص بازی با کره جنوبی تاکید کرد: شاهکار تیم ملی ایران با برد احتمالی مقابل کره کامل می‌شود اگر بتوانیم این تیم را در تهران شکست دهیم بیشتر از نصف راه صعود را طی کردیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار