کد خبر: 1063278
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
واکنش پلیس به ادعای مطرح شده درباره مؤسسه رهگشا

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به ادعای مالی مطرح شده درباره مؤسسه رهگشا واکنش نشان داد و گفت که درآمد‌های حاصل تعویض پلاک به خزانه کشور واریز می‌شود.
از چندی قبل متنی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که براساس آن ادعای مالی را علیه مؤسسه رهگشا و برخی از فرماندهان ارشد نیروی انتظامی مطرح می‌کند. سرهنگ عین الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در این باره توضیح داد: در سال‌۱۳۹۶ و پس از آنکه برگ سبز سند خودرو به عنوان سند رسمی مالکیت مطرح شد، متأسفانه عده‌ای در فضای مجازی علیه مؤسسه رهگشا اتهامات کذبی را طرح و منتشر کردند که متن مذکور مربوط به همان دوره بوده و دوباره بازنشر شده است. وی با بیان اینکه عامل این شایعه پراکنی در همان زمان شناسایی و دستگیر شد، گفت: با تشکیل پرونده برای این فرد و رسیدگی به آن در دادسرا، هدف مجرمانه متهم نیز بر ملا شده‌است.
جهانی با بیان اینکه بار دیگر شاهد انتشار همان متن در فضای مجازی هستیم، گفت: اتهامات مطرح شده علیه این مؤسسه که در حوزه تعویض پلاک خودرو فعال است و نیز برخی از افراد و فرماندهان نیروی انتظامی، کذب محض بوده و صحت ندارد. معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره مبالغ و درآمد‌های مراکز تعویض پلاک نیز گفت: برابر قانون تمام وجوه پرداختی بانکی به حساب خزانه دولت واریز شده و هیچ نفع شخصی یا سازمانی در این زمینه وجود ندارد.
وی در پایان تأکید کرد که این قبیل اقدامات و شایعه پراکنی‌ها هیچ تأثیری بر عملکرد و خدمت‌رسانی پلیس راهور نخواهد داشت و افرادی که با نشر اکاذیب و اتهامات واهی و سوءاستفاده از تکنیک‌های رسانه‌ای قصد فریب افکار عمومی را داشته باشند، حتماً تحت پیگرد قانون قرار خواهند گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار