کد خبر: 1063093
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
اعتراضات کاربران شبکه‌های اجتماعی به مواضع جدید اردوغان که رنگ و بوی تعرض به ایران را دارد
بیان مواضعی جدید از سوی اردوغان که رنگ و بوی تجزیه ایران را دارد موجب عصبانیت کاربران شبکه‌های اجتماعی شده و آن‌ها به ویژه، چون برخی از این اظهارات مسبوق به سابقه نیز بوده است، در توئیت‌هایی ضمن بیان اعتراض خود از ترکیه خواسته‌اند حد خود را در منطقه بشناسد و پایش را از گلیمش درازتر نکند.

سرویس جوان آنلاین: بیان مواضعی جدید از سوی اردوغان که رنگ و بوی تجزیه ایران را دارد موجب عصبانیت کاربران شبکه‌های اجتماعی شده و آن‌ها به ویژه، چون برخی از این اظهارات مسبوق به سابقه نیز بوده است، در توئیت‌هایی ضمن بیان اعتراض خود از ترکیه خواسته‌اند حد خود را در منطقه بشناسد و پایش را از گلیمش درازتر نکند. کاربران به روابط سیاسی ترکیه و انتظار طولانی مدت او برای پذیرش از سوی اتحادیه اروپا اشاره کردند و خواستند که بیش از این خود را در چشم مردم منطقه خفیف نکند. برخی نیز به سوابق حضور ایران در منطقه و شکست سیاست‌های استکباری در منطقه اشاره داشتند و از اردوغان خواستند از تاریخ عبرت گیرد. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران در پاسخ به اردوغان آمده است.

جواد نیکی ملکی:
کشوری که بر اساس کشتار ارمنی و آشوری، انکار کردن غصب سوریه، هضم آذری و حذف یونانی تشکیل شده باشد؛ طبیعی است که گدایی اصالت کند.
سید امیرسیاح:
اردوغان باز هم گزافه‌گویی کرده! کاش آریایی‌هایی که در ترکیه ملک خریده‌اند، عِرق ملی‌شان را نشان دهند و پول‌هایشان را از ترکیه خارج کنند.
حسین علوی:
سلام! این ترکیه هست! ترکیه هم خدا رو میخواد هم خرما رو، ولی نه توی اتحادیه اروپا راهش میدن، نه توی پیمان شانگ‌های و نه با کشور‌های اسلامی رابطه خوبی داره. ترکیه دوست داره در کانون توجهات باشه، به همین خاطر چند وقت یک بار در مورد ایران گنده گویی‌هایی میکنه، ولی کسی بهش توجهی نمیکنه! مثل ترکیه نباشید!
عبدالرحیم انصاری:
گُنده‌ترین قدرت‌های جهان هم از مواجهه با توان نظامی ایران ابا دارند؛ اینکه بعضی‌ها از نقشه ترکیه و آذربایجان برای جنگ با جمهوری اسلامی حرف می‌زنند به یک شوخی شبیه است! این‌ها آسیب پذیرتر از آن هستند که به این مسائل فکر کنند؛ آنچه شاهدش هستیم بیشتر به یک جنگ روانی صهیونیست ساز مشابهت دارد!
سعیده گلسرخی:
اردوغان گفته مرز‌های تاریخی باید احیا بشه! خیلی هم عالی! ما که سلطان استانبول رو گرفتیم، سلطان بقیه شهر‌های ترکیه رو هم میگیریم و نهایتاً استان ترکیه رو به کشور عزیزمون ایران اضافه می‌کنیم.
علیرضا علیانی‌نژاد:
‏برندا شیفر مأمور اسرائیل در آذربایجان و ترکیه شخصی است که شدیداً به دنبال ایجاد شکاف‌های قومیتی و تجزیه ایران است. هرجا زمزمه تجزیه به میان اومده رژیم صهیونیستی حتماً یک پای ثابت ماجراست! اردوغان و علی اف دلقکی بیش نیستند!
اصغر صحبتی:
امیدوارم پیوستن ما به پیمان شانگ‌های شروعی باشد برای کشیدن ترمز اردوغان در اوراسیا.
محمد محمدی:
حافظه تاریخی اردوغان خیلی ضعیف‌تر از این حرفاست. یادش رفته همین سه، چهار سال پیش اگه حمایت ایران نبود، الان به عنوان اپوزیسیون سه تا کشور عثمانی، کرد و اروپایی باید تو امریکا یا انگلیس شبکه ماهواره‌ای میزد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
0
0
والله نباید ساده از این عقب مانده سیاسی گذشت.
ایرانی نامدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
0
0
اردوغان موجود بی وجود و گربه صفتیست.در مواقع مختلف که ترگیه به علت زلزله و سیل و حوادث از این قببل دچار بحران بود چه گشوری دست باری به سوی ترکیه دراز کرد؟ایران یا سعودی و اسراییل؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
1
0
بهتر بود متن و ویدیوی سخنان اردوغان را می گذاشتید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار