کد خبر: 1062765
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
مدیرعامل آبفا:
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: اولویت اصلی محرومیت زدایی در مناطق مرزی استان ها به ویژه در حوزه آبرسانی تامین آب شرب سالم برای مردم مرزنشین است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حمیدرضا جانباز در بازدید از آخرین وضعیت شبکه‌های آبرسانی شهرستان گرمی اظهار کرد: هدف فعالان صنعت آب و فاضلاب کشور از ارائه خدمات به مردم و بخصوص ساکنین مناطق محروم و مرز نشین جلب رضایت حداکثری مردم است.

وی در بررسی وضعیت مخازن ذخیره آب و پروژه‌های اجرایی استان در مناطق محروم شهرستان گرمی اولویت آبرسانی به مناطق مرزی را یادآور شد و افزود: روستاهای بدون آب شرب مناطق محروم و صفر مرزی در استان اردبیل با یک برنامه ریزی مدون و بلند مدت در ردیف روستاهای دارای آب سالم قرار خواهند گرفت.

جانباز همچنین خاطرنشان کرد: رضایت مندی مردم مهمترین اولویت صنعت آب و فاضلاب کشور بوده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌شود.

وی با حضور در سد عمارت واقع در شهرستان مرزی گرمی مغان از روند پیشرفت سد عمارت و پروژه‌های اجرایی در حال احداث بازدید و بر آبگیری این سد با هدف تسهیل آبرسانی به مردم منطقه تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب با حضور در روستاهای مرزی این شهرستان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت تأسیسات و شبکه‌های آبرسانی، مخازن و پروژه‌های در حال اجرا و بخصوص مجتمع آبرسانی موران قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر