کد خبر: 1062707
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷
سردار سلیمانی روز گذشته در پویش همکلاسی مهربان که به همت سپاه سیدالشهدای استان تهران برگزار شد، ابراز امیدواری کرد که محرومیت‌زدایی با کمک دولت جدید شتاب بیشتری بگیرد.
ابراهیم مشیریان

سردار سلیمانی روز گذشته در پویش همکلاسی مهربان که به همت سپاه سیدالشهدای استان تهران برگزار شد، ابراز امیدواری کرد که محرومیت‌زدایی با کمک دولت جدید شتاب بیشتری بگیرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به کمک‌های مؤمنانه گفت: این مسیری که بسیج به فرمان رهبر آغاز کرده تداوم پیدا می‌کند و این سنت الهی جاری و ساری است و مردم و نیکوکاران در آن نقش‌آفرینی خواهند کرد. بسیج در این میدان پرچمداری خواهد کرد.
سردار غلامرضا سلیمانی، ظهر دیروز در هشتمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در حرم امام خمینی اظهار کرد: برنامه بسیار خوبی در کنار مرقد نورانی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی با حضور خانواده شهید فهمیده برگزار شده و بار دیگر جلوه‌هایی از انسجام و وحدت ملت ایران و پیاده‌سازی یکی از سنت‌های اسلامی به معرض دید و نظارت افکار عمومی گذاشته شده‌است.
وی در پویش همکلاسی مهربان که تازه‌ترین نمونه از کمک‌های مؤمنانه است، با بیان اینکه مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه از نرم‌افزار‌های جامعه اسلامی ذیل مردم‌سالاری دینی است، گفت: ابتدای سال گذشته در نیمه شعبان رهبر معظم انقلاب، ملت ایران را به پویش کمک مؤمنانه دعوت کردند و از مردم خواستند کاری بزرگ انجام دهند به طوری که کمک مؤمنانه و دستگیری از نیازمندان در خاطره‌ها باقی بماند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری هشتمین مرحله کمک مؤمنانه به همراه پویش همکلاسی مهربان در سپاه سیدالشهدا عنوان کرد: حجم بیش از ۱۱ هزار بسته معیشتی، لوازم‌التحریر و کمک‌های دیگری که در طول این چند روز جمع‌آوری شده، افزایش پیدا خواهد کرد و با رعایت عزت و کرامت نیازمندان به دستشان می‌رسد.
وی با تقدیر از همه خیران، نیکوکاران و دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که در این زمینه مشارکت داشته‌اند، گفت: برای برطرف کردن نیاز‌های آموزشی محرومان، بیش از ۱۲ هزار بسته لوازم‌التحریر و سایر اقلام مورد نیاز تهیه شده و در این مکان مقدس به معرض دید عموم گذاشته شده‌است.
سردار سلیمانی همچنین با اشاره به مراکز واکسیناسیونی که توسط سپاه حضرت سید‌الشهدا در تهران به بهره‌برداری رسیده‌است، افزود: سه مرکز هم طی روز‌های آینده به این مراکز اضافه خواهد شد و این آمادگی وجود دارد که به هر میزانی واکسن اضافه شود، این برنامه ادامه پیدا کند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مسائل حاشیه شهر‌ها سپاه سیدالشهدا پیشقدم بوده، عنوان کرد: با تدابیر دولت جدید امیدواریم این اقدامات شتاب بیشتری بگیرد و پشتیبان‌هایی از سوی دستگاه‌های مسئول گسیل شود تا شاهد رفع تنگنا‌ها و کاستی‌ها باشیم.
وی تصریح کرد: موفقیت‌های ملت بزرگ ایران در کمال ناباوری نظام سلطه، در حال افزایش در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای و داخلی است و بخشی از این تفضل الهی ناشی از پیاده‌سازی دستور‌های الهی و در کنار هم بودن مردم ذیل اصل ولایت فقیه است؛ نظام مقدس علوی و عاشورایی جمهوری اسلامی که امام بنیانگذار آن بوده و رهبر انقلاب آن را تداوم بخشیده‌اند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: همواره یاری خدا در میدان نبرد نظامی نیست و در هر عرصه‌ای است که دستور خدا اجرا و تبدیل به خاطره‌ای خوش می‌شود. این سفره و خوان نعمت معنوی است و گسترانیده شده برای آن‌هایی که تمکن مالی دارند تا سهم خود را از این خوان معنوی بردارند؛ این در آینده به عنوان خاطره‌ای خوش باقی خواهد ماند. برخی از گوشه‌های این رزمایش‌ها بسیار تحسین‌برانگیز است.
وی با اشاره به تداوم کمک‌های مؤمنانه و تلاش نهاد‌های مختلف، چون کمیته امداد در این راه ادامه داد: این مسیری که بسیج به فرمان رهبر انقلاب آغاز کرده تداوم پیدا می‌کند و این سنت الهی جاری و ساری است و مردم و نیکوکاران در آن نقش‌آفرینی خواهند کرد. تشکیلات مردمی انقلاب اسلامی، بسیج در این میدان پرچمداری خواهد کرد.
سردار سلیمانی گفت: ائمه جمعه و جماعات در مساجد نیز در این زمینه تلاش کردند؛ مسجد به عنوان مرکز توزیع و نشر معارف اسلام در گام دوم انقلاب اسلامی تراز جدیدی پیدا خواهد کرد. وی در پایان تأکید کرد که قرار دادن مساجد به عنوان مرکز محلات در دستور برنامه بسیج قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار