کد خبر: 1062679
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از اجرای پویش «ایران، خانه امام رضا (ع)» در این استان خبرداد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از اجرای پویش «ایران، خانه امام رضا (ع)» در این استان خبرداد.
حجت‌الاسلام محمد قادری معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: با تفاهم صورت گرفته با دبیرخانه کانون‌های خدمتی آستان قدس رضوی «پویش ایران، خانه امام رضا (علیه‌السلام)» در سطح استان بوشهر برگزار می‌شود. وی افزود: این پویش برابر تفاهمنامه استانی که با دبیرخانه کانون‌های خدمتی آستان قدس‌رضوی استان منعقد شده و پس از برگزاری جلسه با مدیر کانون خدمتی شهرستانی و استفاده از ظرفیت‌های خادمیاری، شبکه امامت، تشکل‌ها و مجموعه‌های میان تخصصی، مطابق زیست‌بوم استان اجرا می‌شود. معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با تشریح برنامه‌های این پویش گفت: یکی از برنامه‌های اصلی این پویش برگزاری روضه‌های حضرت امام رضا (ع) در سطح روضه کوچه‌ها و خانگی و همچنین برگزاری مراسم در مجامع عمومی و در بین هیئات مذهبی با محوریت معارف رضوی است. حجت‌الاسلام قادری بخش دوم پویش را نذر شفا عنوان کرد و ادامه داد: ارائه خدمات در حوزه سلامت به خصوص کارکنان بخش سلامت و بیماران درگیر ویروس کرونا و ارائه خدماتی در بخش پیشگیری و مقابله با این بیماری از بخش‌های مهم این پویش محسوب می‌شوند. وی گفت: در بخش دیگر، نذر حضرت رضا (ع) است که شامل پخت غذا، تهیه و اهدا بسته‌های متبرک قند و چای، قربانی، طرح پرچم و بیرق عزا، توزیع بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی و خدمات اجتماعی مثل تأمین هزینه‌های درمان، آزادی زندانیان و تهیه جهیزیه خواهد بود که در سطح شهرستان‌ها صورت خواهند گرفت. به گفته معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر سرکشی به خانواده شهدا، برگزاری غرفه کودکان رضوی، تشکیل هیئت محوری زوارالرضا (ع) در شهرستان‌ها و استفاده از بستر فضای مجازی در نشر معارف رضوی، به همت دیگر کانون‌های تخصصی خادمیاری از برنامه‌های این پویش خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار