کد خبر: 1062407
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به فعالیت ۲۱۰ مرکز واکسیناسیون در استان تهران، بر ضرورت راه اندازی ۹۵ مرکز جدید تاکید کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: علیرضا زالی گفت: بیش از ۲۱٠ مرکز تجمیعی و غیر تجمیعی در تهران راه اندازی شده و به صورت دو شیفت و سه شیفت در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی، حفظ سلامتی مردم در هنگام تزریق واکسن را جزو اولویت‌های ستاد کرونا برشمرد و با اشاره به ضرورت جلوگیری از ازدحام و شلوغی در مراکز تلقیح واکسن، افزود: در این راستا هم اکنون بیشتر مراکز واکسیناسیون پایتخت به صورت دو شیفت در شیفت صبح و بعد ازظهر فعالیت می‌کنند. اما برای تسریع فرایند واکسیناسیون تهران باید در روز‌های آتی حداقل ۹۵ مرکز واکسیناسیون دیگر را راه اندازی کنیم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به وضعیت بیماری در تهران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته مجموعاً ۶۹۰۰ بیمار بستری کرونایی در تهران داشتیم که نسبت به قبل تقلیل یافته است.

زالی همچنین از بستری ۱۰۵۰ بیمار جدید در بیمارستان‌ها، بستری ۱۴۳ بیمار جدید در بخش مراقبت‌های ویژه و کاهش ۶ درصدی میزان مرگ و میر در روز گذشته خبر داد و افزود: هم اکنون ۱۷۰۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و این آمار نیز رو به کاهش است.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار