کد خبر: 1062348
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
رئیس‌جمهور پیش از سفر به تاجیکستان گفت: به منظور برداشتن گام عملی برای افزایش ارتباطات بین ایران و تاجیکستان قرارداد‌هایی در این سفر امضا خواهد شد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: آیت‌الله رئیسی پیش از سفر به کشور تاجیکستان به منظور حضور در اجلاس شانگ‌های در فرودگاه مهرآباد با اشاره به مهمترین محور‌های سفر به تاجیکستان گفت: ما برای همکاری‌های منطقه‌ای اهمیت زیادی قائل هستیم. ما با تاجیکستان ارتباطات سیاسی و اقتصادی داشته و داریم، اما این روند دچار وقفه‌ای شد که ما در این سفر فصل جدیدی را رقم خواهیم زد.

وی افزود: در این سفر ارتباط با کشور‌های همسایه و منطقه و به ویژه کشور تاجیکستان دنبال خواهد شد. امیدواریم در مجموعه مذاکراتی که با مسئولان کشور‌های شرکت کننده در اجلاس اتفاق می‌افتد، تعامل خوبی بین کشور‌های آسیایی ایجاد شود.

رئیس جمهور گفت: به منظور برداشتن گام عملی برای افزایش ارتباطات بین ایران و تاجیکستان قرارداد‌هایی هم در این سفر امضا خواهد شد. وزرایی که در این سفر همراه ما هستند، در حوزه حقوقی و مسائل مختلف اقتصادی و کشاورزی امضا خواهد شد. البته حتما در پی این قرارداد‌ها باید اقدام و عمل جدی باشد تا روابط اجرایی‌تر و میدانی‌تری بین ایران و تاجیکستان برقرار شود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار