کد خبر: 1062261
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
مدیــــرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی از برندسازی صنایع‌دستی تولیدی این استان با کمک فنی و حرفه‌ای خبرداد.

مدیــــرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی از برندسازی صنایع‌دستی تولیدی این استان با کمک فنی و حرفه‌ای خبرداد.
حسن رمضانی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان‌جنوبی گفت: برند‌سازی صنایع‌دستی استان براساس همکاری مشترک میراث‌فرهنگی و آموزش فنی و حرفه‌ای برنامه‌ریزی و معرفی شود. وی افزود: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به دنبال معرفی صنایع‌دستی و همچنین روستا‌های برند در حوزه صنایع‌دستی است و این امر در زمینه معرفی ظرفیت‌ها و اشتغالزایی در روستا‌ها مؤثر است. مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه براساس همکاری بین دستگاه‌ها دستاورد‌های خوبی در استان حاصل می‌شود، تصریح کرد: همکاری مشترک در زمینه ارتقا بخشی مهارت‌ها در حوزه صنعت و آموزش مؤثر است. رمضانی با بیان اینکه اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای دارای اهمیت بالایی است، گفت: ارائه گواهینامه در حوزه‌های مشترک صنایع‌دستی و فنی و حرفه‌ای می‌تواند صورت گیرد. وی با اشاره به اینکه صنایع‌دستی استان خراسان‌جنوبی از جمله نساجی سنتی و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی قابلیت جهانی شدن دارد، افزود: با راه‌اندازی کمیته راهبردی، می‌توان زمینه همکاری مشترک ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و آموزش فنی و حرفه‌ای استان را فراهم کرد. رمضانی ادامه داد: این اداره‌کل ظرفیت‌های آموزشی در صنایع‌دستی و گردشگری در بخش‌های دولتی و خصوصی را دارد و این آمادگی وجود دارد در قالب تفاهمنامه‌ای دو‌طرفه از توان یکدیگر برای ایجاد اشتغال و با هم‌افزایی در تولید کالای ایرانی تلاش شود. مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان‌جنوبی نیز در این دیدار گفت: انجام کار اثربخش با مشارکت اتفاق می‌افتد و نتیجه بهتری برای خدمات‌رسانی بیشتر و جلب رضایت مردم دارد. محمد عرب افزود: ظرفیت بسیار خوبی به لحاظ همکاری مشترک به‌ویژه در آموزش صنایع‌دستی، آموزش روستایی و عشایری وجود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار