کد خبر: 1061884
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
فرماندار بناب گفت: افرادی که در شورا دنبال شهرت هستند، نزد مردم جایگاهی ندارند.

شهریار فتحی در نشست برگزاری انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی شهرستان بناب از شوراها به عنوان نهادی مردم محور نام برد که باید در خدمت اهالی باشند.

وی افزود: شوراهای اسلامی به عنوان نهادی برخاسته از اراده مردم باید منشاء خدمات ارزشمندی باشند و اعضا در این مسیر باید از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با بیان اینکه شوراها باید همواره به فکر تأمین مصالح مردم باشند؛ تصریح کرد: شوراها باید مراقب باشند تا به سمت سیاسی و جناحی شدن سوق پیدا نکنند و از رأی مردم باید صیانت کنند.

فتحی در ادامه با تأکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌های اقتصادی و محلی شهرستان برای ارتقای شهرستان متذکر شد: اعضای شوراها باید در سایه همدلی و خرد جمعی در راستای توسعه نقش‌آفرین باشند و تنها راز ماندگاری شوراها تکیه بر مردم است.

در ادامه این نشست با رأی اعضای حاضر محمد غلامحسین فام به عنوان رئیس شورای شهرستان، توحید ابراهیمی به عنوان نایب رئیس، بهروز احمدیان به عنوان منشی اول، محسن رضازاده به عنوان منشی دوم، بهروز احمدیان به عنوان سخنگوی شورای شهرستان همچنین خانم مریم بابازاده به عنوان نماینده شورای شهرستان بناب در شورای استان آذربایجان‌شرقی انتخاب شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر