کد خبر: 1061392
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
سرپرست شرکت گاز استان البرز خبرداد
سرپرست شرکت گاز استان البرز از تعامل هرچه بیشتر اتحادیه و پیمانکاران صنف تاسیسات مکانیک ساختمان کرج در راستای اجرای طرح ملی بهینه سازی واصلاح موتورخانه ها برای مشترکین شرکت گاز استان البرز خبر داد.

سهراب نجار در جلسه هم اندیشی که با حضور بهروز روستا آزاد(رئیس اتحادیه صنف مکانیک ساختمان کرج) و روسای ستادی شرکت گاز استان البرز در سالن جلسات ساختمان ستاد برگزار شد اظهار داشت:از فرصت پیش رو که بر اساس تصمیمات کلان اتخاذ شده به منظور اجرای دقیق و سریع طرح ملی بهینه سازی موتورخانه ها، سعی خواهیم کردبهترین خدمت رسانی به مشترکین را انجام دهیم.

وی گفت:از ظرفیت پیمانکاران بومی شاغل در استان استفاده خواهیم کرد تا با تقویت و حمایت از آنها بتوانیم نیروهای متخصص و مجرب را تربیت و آموزش داده تا از آنها در اجرای پروژه ها استفاده کنیم.

در ادامه این جلسه علی اکبر امامی( رئیس بهینه سازی مصرف گاز شرکت گاز استان البرز )ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه های واحدهای مسکونی و تجاری در استان البرز عنوان کرد:سه هدف اصلی حاصل از اجرای این طرح عبارتند از، عایق کاری،نصب رسوب گیر و تنظیم مشعل در موتورخانه ها بوده که 14 شرکت تاسیساتی در ابتدا آمادگی خود را مبنی بر اجرای این طرح اعلام کرده ولی در مرحله اجرا، فقط 2 شرکت در حال حاضر مجری این طرح می باشند.

رئیس بهینه سازی مصرف گاز شرکت گاز استان البرز گفت:در گام اول، بهینه سازی موتورخانه ها با دعوت و ثبت نام بیش از 900 مشترک از واحدهای مسکونی شروع شده و در گام دوم، بهینه سازی موتورخانه های واحدهای اداری و آموزشی در دستور کار قرار گرفته است که بر همین اساس اولین پروژه بهینه سازی موتورخانه های اداری درساختمان اداره گاز منطقه 2شهرستان کرج اجرایی و اتمام یافته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار