کد خبر: 1061278
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: واکسیناسیون کارگران واحدهای تولیدی با هدف مقابله با کرونا و صیانت از نیروهای کار به زودی در شهرک‌های صنعتی استان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محمد اهلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با همکاری شبکه بهداشت شهرستان‌های اردبیل و نمین، واکسیناسیون شاغلان واحدهای تولیدی در ۲شهرک صنعتی اردبیل در چند روز آینده آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: مجموع شاغلان این ۲ شهرک بیش از هشت هزار نفر است که برای سهولت در امر تزریق واکسن، تعداد بیش از ۱۰ پایگاه واکسیناسیون ثابت و سیار در این ۲ شهرک آماده شده است.

اهلی افزود: در انتخاب مراکز واکسیناسیون تلاش شد تا واحدهایی که دارای اشتغال بالایی هستند  واکسیناسیون در همان محل انجام شود و برای واکسینه کردن سایر واحدها چند تیم سیار و همچنین مرکز واکسیناسیون اصلی در دفاتر شرکت‌های خدماتی این ۲ شهرک در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد تا در انجام واکسیناسیون، کلیه شاغلین بالای ۱۸ سال تحت پوشش واکسن قرار گیرند که با اجرای آن شاهد ارتقای ایمنی کارگران در برابر ویروس منحوس کرونا خواهیم بود.

اهلی اظهار کرد: البته برنامه‌ریزی‌های لازم برای واکسیناسیون کارگران سایر شهرک‌های صنعتی استان نیز انجام گرفته که به موقع  نسبت به اجرای آن اقدام خواهد شد.

وی ضمن تشکر از زحمات کادر درمان و مسئولان شبکه بهداشت و درمان و عوامل دخیل در امر واکسیناسیون از همه واحدهای صنعتی استان خواست با مشارکت فعال در این امر مهم، احتمل آسیب های وارده به بخش کارگری را به حداقل برسانند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر