کد خبر: 1061108
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷

رئیس دادگاه کیفری یک استان تهران در پی انتشار برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر نقض حکم پرونده رئیس پیشین سازمان خصوصی سازی گفت: پس از اعاده پرونده از دیوان و احصای موارد نقص، دادگاه پس از مرتفع کردن نواقص مد‌نظر آن مرجع مجدداً مبادرت به صدور رأی می‌کند.
رئیس دادگاه کیفری یک استان تهران و قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده علی اشرف پوری حسینی با رد شایعاتی در خصوص نقض حکم پرونده رئیس پیشین سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: در پی ارجاع پرونده از دادسرا و انجام رسیدگی‌های قضایی در نهایت طی دادنامه‌ای منجر به صدور حکم محکومیت
متهم شد.
غلامرضا جواهری خاطر نشان کرد: در پی فرجام‌خواهی وکیل متهم، پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع شد و شعبه رسیدگی‌کننده در دیوان عالی کشور رأی بدوی را به لحاظ نقص تحقیقات به شعبه صادرکننده رأی اعاده کرد.
وی با تأکید بر اینکه هنوز رسیدگی‌های قضایی در خصوص این پرونده در حال انجام است و رأی جدیدی صادر نشده‌است، گفت: دادگاه به دلیل عدم احصای موارد نقص تحقیقات به تفکیک دردادنامه دیوان، پرونده را جهت احصای موارد نقص و راهنمایی و ارشاد در این خصوص، به آن مرجع ارسال کرده‌است و در حال حاضر منتظر اعلام موارد نقص تحقیقات از سوی دیوان عالی کشور هستیم.
جواهری تأکید کرد: پس از اعاده پرونده از دیوان و احصای موارد نقص، دادگاه پس ازمرتفع کردن نواقص مد‌نظر آن مرجع مجدداً مبادرت به صدور رأی می‌نماید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار