کد خبر: 1061031
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل:
همزمان با سراسر کشور چهارمین رزمایش شمیم حسینی (مواسات و کمک مومنانه) با توجه به شرایط کرونایی و با هدف کمک به نیازمندان به همت اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در امامزاده سید صدرالدین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در این مراسم اظهار کرد: در قالب این طرح کشوری به همت خیرین و واقفین بسته‌های معیشتی و همچنین تحصیلی برای دانش‌آموزان در آستانه سال تحصیلی تهیه و تدارک دیده شده تا با توزیع این بسته‌ها بخشی از نیازمندی خانواده‌ها برطرف شود.

وی تصریح کرد: طرح شمیم حسینی همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه، خیرین و نهادهای فرهنگی و مذهبی برگزار می‌شود تا در قالب این طرح چهار هزار بسته معیشتی و یک‌هزار بسته تحصیلی در بین گروه‌ها و جامعه هدف توزیع شود.

وی گفت: هدف اصلی از اجرای این طرح یاری رساندن به نیازمندان واقعی و خانواده‌هایی است که در ایام کرونا در تأمین معاش و زندگی خود با مشکلات و دغدغه‌های جدی روبه‌رو شدند که با تهیه بسته‌های غذایی، بهداشتی و همچنین تحصیلی برای دانش‌آموزان آنها سعی می‌شود به یاری آنها بشتابیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: در ایام ماه محرم و در قالب امامزاده‌ها و بقاع متبرکه بیش از ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم نیز با همکاری خیرین تهیه و توزیع شده تا اوقاف و امور خیریه در این حرکت و طرح مواسات و کمک مؤمنانه بتواند نقش‌آفرینی کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر