کد خبر: 1060797
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
مدیر مرکز سلامت و بهداشت دانشگاه تربیت مدرس از آغاز تزریق دز دوم واکسن به دانشجویان و اساتید بعد از توقف یک هفته‌ای خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمدرضا رئوفی، درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون در این دانشگاه اظهار کرد: ۱۰ مرداد ماه واکسیناسیون (دز اول) اساتید و کارمندان دانشگاه شروع شد؛ پس از آن دانشجویان خوابگاهی، دانشجویان دارای مجوز تردد، دانشجویان دکتری و دانشجویان مقیم تهران به ترتیب دز اول واکسن را دریافت کردند.

مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه برای واکسیناسیون ۳ واکسن آسترانزکا، سینوفارم و برکت را داشتیم و اساتید و دانشجویان به دلخواه خود یکی را انتخاب کردند، خاطرنشان کرد: اسامی دانشجویان شهرستان‌ها را به وزارت علوم دادیم که در سیستم وزارت بهداشت ثبت شود و دانشجویان در شهر‌های خودشان واکسینه شوند.

وی با اعلام اینکه در مجموع ۴ هزار و ۱۰۰ کارمند، دانشجو و هیات علمی در داخل دانشگاه واکسینه شده اند، خاطرنشان کرد: تعدادی از اساتید و کارمندان نیز براساس رده بندی سنی به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده بودند. دانشگاه تربیت مدرس ۸ هزار و ۵۰۰ دانشجو دارد که حدود ۳ هزار دانشجو در داخل دانشگاه واکسینه شدند و دز دوم آن‌ها به زودی تزریق خواهد شد.

رئوفی با اشاره به توقف واکسیناسیون در این دانشگاه گفت: از هفته قبل قرار بود تزریق دز دوم را آغاز کنیم، اما به علت کمبود واکسن در کشور با تزریق تعداد محدودی از دز دوم، این مرحله متوقف شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه محموله جدیدی از واکسن سینوفارم روز گذشته به ایران رسید، پیش بینی می‌کنیم در هفته جاری دز دوم واکسن اساتید و کارمندان و دانشجویان را تزریق کنیم.

مدیر مرکز بهداشت و درمان تربیت مدرس افزود: همچنین تعداد کمی از دانشجویان هنوز باقی مانده اند که امیدواریم در هفته جاری یا اوایل هفته آینده دز اول واکسن این دسته از دانشجویان را نیز تزریق کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار