کد خبر: 1058995
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
بیمارستان ۹۶ تختخوابی ویژه بیماران حاد تنفسی با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد افتتاح شد .

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق کشور در مراسم افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهید «علی نجفی» که با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه امام رضا (ع)، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: این بیمارستان دارای ۲ بخش تخصصی حاد تنفسی و بخش آی سی یو با ظرفیت ۸ تخت ویژه است.سرتیپ سیدحسن .

مرتضوی با اشاره به اینکه این بیمارستان در فضایی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع و در سه طبقه احداث شده است، یادآور شد: این مجموعه بیمارستانی ۹۶ تختخوابی ویژه کرونا که امروز افتتاح شده است، از سال گذشته در قالب بهداری سپاه فعال بوده است.

وی با بیان اینکه با تغییر کاربری و تامین تجهیزات پزشکی لازم در مدت کمتر از ۷۲ ساعت به بیمارستان ویژه بیماران کرونایی اختصاص یافت، خاطر نشان کرد: برای تهیه و تأمین تجهیزات این بیمارستان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق کشور ابراز کرد: با اقدام جهادی انجام شده طی روزهای اخیر و تجهیز شدن بیمارستان برای کمک به بیماران حاد تنفسی، بار دیگر جلوه‌هایی از دوران دفاع مقدس و تلاش خستگی‌ناپذیر و جهادی به نمایش درآمد.

گفتنی است؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور پنجشنبه گذشته ۲۱ مردادماه در حاشیه بازدید از مجتمع درمانی تخصصی شهید «علی نجفی» از آمادگی  بیمارستان‌های سیار و استقراری این نیرو در سراسر کشور برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ خبر داده بود و اعلام کرد در جلسه‌ای که با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) و مسئول بهداری شمال شرق نیروی زمینی سپاه داشتیم به این جمع‌بندی رسیدیم که علاوه بر به‌کارگیری بیمارستان سیار، به‌عنوان یکی از بیمارستان‌های تخصصی نیروی زمینی در سطح شهر مشهد، بیمارستان ثابتی هم در دو سه روز آینده به ارائه خدمات به بیماران کرونایی اختصاص پیدا کند که این اقدام می‌تواند در حوزه بهداشت و درمان مؤثر باشد و در این راستا مجتمع درمانی «شهید نجفی» واقع در جنوب شهر مشهد برای خدمات به بیماران کرونایی حاد تنفسی تجهیز و امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار