کد خبر: 1057928
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز‌های ۱۷ و ۱۸ مرداد آسمان در اغلب نقاط کشور صاف است، گفت: تا اوایل هفته پیش‌ِ رو در اردبیل و سواحل خزر ۴ تا ۸ درجه افزایش دما داریم.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: ‌صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در دو روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌هایی نظیر زنجان، کردستان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، البرز، گلستان قزوین، گیلان، لرستان و فارس رشد ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در مناطقی که ذکر شد، روز شنبه ۱۶ مرداد بارش‌ها ادامه دارد و در استان‌های واقع در شمال‌غرب و غرب کشور بر شدت بارش‌ها افزوده می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: روز‌های ۱۷ و ۱۸ مرداد آسمان در اغلب نقاط کشور صاف است و فقط در برخی نقاط اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده و گاهی رعد و برق داریم.

ضیائیان ادامه داد: تا اوایل هفته پیش‌ِ رو در نیمه شمالی کشور روند دما افزایشی است که در اردبیل و سواحل خزر این افزایش دما ۴ تا ۸ درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد: در پنج روز آینده در برخی نقاط شمال شرق و شرق کشور همچنین جنوب شرق و مرکز کشور به ویژه زابل و خراسان جنوبی وز‌ش باد شدید، خیزش گرد و خاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای ۱۲ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای ۴۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا قسمتی ابری، بعدازظهر نیمه‌ابری با بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۴ و ۲۵ درجه خواهد بود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار