کد خبر: 1057798
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل:
مدیر روابط عمومی شرکت برق استان اردبیل گفت: روابط عمومی یکی از بازوهای مدیریت عالی هر سازمان در ارتباطات درون و برون سازمانی است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رویا اللهقلی پور در جلسه ویدئو کنفرانسی جهت تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد اظهار کرد: باید به این باور برسیم که روابط عمومی در رویکردهای امروزی نقش کلیدی در ایجاد و توسعه سرمایه اجتماعی هر سازمانی دارد.

وی ضمن تقدیر از زحمات رابطین روابط عمومی و حمایت مدیران بیان کرد: یکی از مهمترین وظایف هر روابط عمومی عبارت است از جمع‌آوری اطلاعات و اخبار مربوط به فعالیتها ، اقدامات ، طرحها و برنامه‌های شرکت به‌منظور تنظیم خبر ، گزارش وسیاستهای خبری و در نهایت تبادل اطلاعات است.

مدیر روابط عمومی شرکت برق استان اردبیل تصریح کرد: روابط عمومی می بایست با مشتری صادقانه تبادل اطلاعات کرده و با دریافت بازخوردها از  مشترکین( ذینفعان) تمام توان خود را در جهت بهبود ارایه خدمات به کار گیرد.

اللهقلی پور افزود: روابط عمومی کارآمد، روابط عمومی است که ضمن رعایت اصول اخلاقی برای نفوذ در افکار عمومی و هدایت آن، به شکل اصولی رسانه‌ها را در خدمت گرفته و به اصل اطلاع‌ رسانی صادقانه اهمیت دهد.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی هنر هشتم محسوب می شود، گفت: کار روابط عمومی به صورت شبانه روزی بوده و هر کسی در این حوزه فعالیت دارد واقعا عاشق این حرفه است.

مدیر روابط عمومی شرکت برق استان اردبیل ادامه داد: رابطین روابط عمومی  شهرستان ها باید با خبرنگاران و کانال های پر مخاطب این شهرها ارتباط و تعامل دوسویه  داشته باشند و از آنان در انتقال اخبار و اطلاعات شرکت یاری جویند.

اللهقلی پور اظهار داشت : در روز ۱۷ مرداد که مصادف با روز خبرنگار است مراسم تجلیل از خبرنگاران در ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برگزار خواهد شد و از واحدها خواست تا آن ها نیز مراسم مشابهی جهت تجلیل از خبرنگاران شهرهای خود برگزار کنند.

در ادامه مدیران واحدها به بیان مشکلات و دغدغه‌های مربوط به حوزه روابط عمومی پراخته و نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص بیان نمودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر