کد خبر: 1057707
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
کانال تلگرامی «هوشیو | پایگاه جامع هوش مصنوعی» از آخرین تحولات هوش مصنوعی در مجموعه مایکروسافت خبر داد. خلاصه‌ای از این مطلب در ادامه آمده است: هوش مصنوعی مایکروسافت با هر دستاورد علمی این شرکت در حوزه علوم رایانه‌ای، بهینه سازی می‌شود و ویژگی‌های جدیدی را به مجموعه آفیس ۳۶۵ اضافه می‌کند.

کانال تلگرامی «هوشیو | پایگاه جامع هوش مصنوعی» از آخرین تحولات هوش مصنوعی در مجموعه مایکروسافت خبر داد. خلاصه‌ای از این مطلب در ادامه آمده است: هوش مصنوعی مایکروسافت با هر دستاورد علمی این شرکت در حوزه علوم رایانه‌ای، بهینه سازی می‌شود و ویژگی‌های جدیدی را به مجموعه آفیس ۳۶۵ اضافه می‌کند.

اکسل (excel)
قرار دادن داده‌های تصاویر در جدول: یک عکس از تکه کاغذی که حاوی جدول است، بگیرید. حالا آن را به اکسل هوشمند مایکروسافت وارد کنید. هنگام وارد کردن اطلاعات دقیق‌تر مانند لایوت آنالوگ یا برنامه‌ها، می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید و کار ورود اطلاعات را به هوش مصنوعی واگذار نمایید. هوش مصنوعی تشخیص می‌دهد که در حال خواندن یک جدول است و به آرامی آن را در سلول‌های اکسل تکرار می‌کند.
ثبت ایده‌ها در اکسل: این ابزار هوشمند با استفاده از خلاصه‌های تصویری، می‌تواند بین داده‌هایی که ثبت کرده‌اید، همبستگی‌های احتمالی را پیدا کند. این امکان مانند یک دستیار بسیار هوشمند است.
طرح سؤالات به صورت شفاهی: می‌توانید در مورد داده‌های خود از هوش مصنوعی اکسل سؤال کنید و پاسخ‌های شهودی و مبتنی بر داده‌ها دریافت کنید. دیگر نیازی به دانستن نحوه نوشتن فرمول‌های صحیح در خانه‌های اکسل نیست!
پاورپوینت (Powerpoint)
زیرنویس‌خوان هوشمند: اگر کم‌شنوا یا یک فرد غیربومی هستید، مشکلی نیست. هوش مصنوعی پاورپوینت اکنون می‌تواند زیرنویس‌ها و متن پاورپوینت شما را در زمان ارائه برایتان بخواند. هوش مصنوعی مایکروسافت در پاورپوینت از ۱۲ زبان گفتاری پشتیبانی می‌کند و زیرنویس‌های روی صفحه را به بیش از ۶۰ زبان نمایش می‌دهد.
مربی هوشمند برای ارائه‌دهنده: این دستیار هوشمند برای کمک به کاربران برای ارتقای مهارت‌های مربوط به سخنرانی و ارائه کنفرانس طراحی شده است. این ویژگی می‌تواند به سخنران و ارائه دهنده، درباره تله‌های رایجی همچون بد قدم‌زدن و استفاده از کلمات نادرست، بازخورد فوری دهد. حتی اگر دارید کلمه به کلمه از روی اسلاید‌ها می‌خوانید، این دستیار هوشمند می‌تواند به کمک شما بیاید و هشدار‌های لازم در این موقعیت را بدهد.
استفاده مجدد از اسلاید‌های موجود: این ویژگی، به شما کمک می‌کند حین سخنرانی، نیازی به بازآفرینی اسلاید‌های جدید نداشته باشید. هوش مصنوعی مایکروسافت در پاورپوینت به کاربران این امکان را می‌دهد که اسلاید‌ها را از هر آلبومی که به آن دسترسی دارند، استخراج کنند و در صفحه اصلی اسلاید‌های خود قرار دهند.
شروع سریع یا QuickStarter: هوش مصنوعی مایکروسافت با استفاده از موتور جست‌وجوی بینگ در شروع سریع مطالب به شما کمک می‌کند. این ویژگی، رئوس مطالب را در هر موضوعی به صورت منظم استخراج می‌کند و به شما ارائه می‌دهد. وقتی کاربران ایده‌های آماده نداشته باشند، ادامه سخنرانی با ارائه موضوعات پیشنهادی هوش مصنوعی، آسان‌تر می‌شود!
ورد (Word)
ترجمه‌های خودکار به بیش از ۶۰ زبان: با هوش مصنوعی ادغام شده در نرم‌افزار ورد، می‌توانید بخش‌هایی از متن یا کل اسناد را به بیش از ۶۰ زبان مختلف ترجمه کنید. این ابزار، با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی، جملات پیچیده یا مبهم را مثل یک مترجم انسانی برای شما ترجمه می‌کند.
دستیار هوشمند نوشتن رزومه: این ابزار به شما امکان می‌دهد رزومه‌های جذاب و مؤثر بنویسید. برای بهتر کردن رزومه شما، این هوش مصنوعی از ویژگی‌های شخصی شده دیگر شبکه‌ها مانند لینکداین استفاده می‌کند و البته شما را از انجام آن آگاه می‌کند.
تعاریف اختصاری: این ویژگی هوشمند در ورد مربوط به زمانی است که در حال خواندن اسناد و متن‌هایی هستید و به عبارت‌های ناآشنا برمی‌خورید. هوش مصنوعی ورد پیشنهاد‌هایی را برای تعاریف مخفف خاص سازمان یا اسم صنایع ارائه می‌دهد و باعث می‌شود فرآیند خواندن برای شما کوتاه‌تر و با زحمت کمتر همراه باشد.
لیست وظایف: با هوش مصنوعی مایکروسافت در ورد لیست‌هایی برای تسک‌ها ایجاد کنید تا همکاران بتوانند به سرعت به آن‌ها دسترسی پیدا کنند و نکته‌های دیگر را نیز اضافه کنند یا دستورالعمل‌ها را در صورت لزوم انجام دهند.
نتیجه‌گیری
هدف هوش مصنوعی مایکروسافت این است که این فناوری بتواند در محصولات مایکروسافت با کاربر سازگار شود تا هر کاربری بتواند روی رشد دیگر مهارت‌های خود و بهره‌وری از آن‌ها تمرکز کند. آن روز‌هایی که کاربران برای انجام کار‌های خود مجبور بودند بر اساس برنامه و شیوه طراحی نرم‌افزار‌ها عمل کنند، دیگر گذشته است! حالا دیگر هوش مصنوعی است که باید خود را با انسان سازگار کند!
هوش مصنوعی مایکروسافت در همه محصولات این شرکت در حال تبدیل شدن به یک دستیار شخصی قدرتمند است. این فناوری با محدود کردن عوامل حواس‌پرتی، از هر لحاظ به شما امکان می‌دهد تا فرآیند‌های اصلی را که در انجام هر کار ضروری هستند، انجام دهید. دستیار‌های هوشمند مایکروسافت در موقعیت‌هایی که تمرکز بیشتر شما مورد نیاز است، به کمک شما می‌آیند. محصولات هوش مصنوعی مایکروسافت و هوش مصنوعی آفیس ۳۶۵ در وقت شما صرفه‌جویی می‌کنند و بهره‌وری شما را افزایش می‌دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار