کد خبر: 1057591
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
مجید ابهری

جناح‌های سیاسی که بخت اجرایی خود را در دوران‌های حکومت‌داری آزموده‌اند، با قدرت گرفتن جناح مقابل چشم به شکست آن داشته و کمتر به منافع ملی می‌اندیشند. تنها رهبر معظم انقلاب بدون توجه به جناح‌گرایی فقط به شوکت نظام جمهوری اسلامی و عظمت ایران و ایرانی می‌اندیشند.
جناح‌های سیاسی منافع‌گرا حاکمیت جناح مقابل را به مفهوم هزیمت خود قلمداد کرده و در تضعیف و تخریب آن گام برمی‌دارند. براندازان و سرنگونی‌طلبان که سرنخ آن‌ها به مراکز اطلاعاتی اکثراً صهیونیستی و بعضاً به کشور‌های به ظاهر مسلمان متصل است، حمایت‌های لجستیکی مراکز یادشده هم بر هیچ فرد منطقی پوشیده نیست.
رهبر معظم انقلاب، رضایت مردم و خدمت به آن‌ها را محور اساسی حرکت دولت‌ها تبیین نموده و همواره بر این مبانی تأکید داشته‌اند. از جمله فرمودند: «تکلیف و وظیفه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران به کارگیری تمام توان برای خدمت به مردم است.» همچنین ایشان جلب رضایت مردم را موجب رضای خداوند دانسته و فرمودند: «جلب رضایت مردم زمینه‌ساز جلب رضایت الهی است؛ اگر مسئولان بتوانند دل‌های مردم را با حضور خود آسوده و امن نگه دارند؛ مطمئناً رضایت الهی را نیز جلب خواهند کرد.» بنابراین به ضرس قاطع عرض می‌کنم که بخش اعظم مشکلات موجود در کشور ناشی از عدم توجه و ضعف به کارگیری رهنمود‌های روشن و قاطع ایشان است.
فقر در جامعه بیداد می‌کند. بیش از نصف جمعیت زیر خط فقر زندگی کرده و در تأمین مایحتاج ضروری عائله خویش با مشکلات متعدد مواجه می‌باشند. جست‌وجو در سطل‌های زباله برای غذا دیگر به یک منظره معمولی و چشم آشنا تبدیل شده‌است. ۲۱ سال پیش رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان مشکلات اقتصادی را یکی از عوامل نارضایتی و آسیب به کرامت انسانی برشمرده‌بودند: «کدام نقض کرامت انسانی بالاتر از اینکه انسانی، رئیس عائله‌ای، پدر خانواده‌ای در جامعه‌ای که در آن همه چیز هست نتواند «نیاز‌های اولیه» زندگی فرزندان خودش را تأمین کند؟ کدام تحقیر از این بالاتر است؟ کدام نقض شخصیت و شرف و کرامت انسانی از این بالاتر است؟ کدام شکستن شخصیت و شرف انسانی از این بالاتر است؟ شما می‌خواهید چه کسی از شما راضی باشد؟»
وجود و حضور مقام معظم رهبری برای ملت ایران از هر جناح و باور سیاسی و مذهب و عقیده و جغرافیای زیستی به‌مثابه لنگر تعادل و تضمین بقا و امنیت کشور است. درتمام رویداد‌ها وسختی‌ها از مصایب ناشی از فقدان یاران انقلاب اسلامی تا حوادث و رخداد‌های طبیعی و مشکلات اقتصادی مثل گرانی‌های لجام‌گسیخته و کمبود اقلام ضروری بیانات پدرانه و خردمندانه ایشان به‌مثابه آبی بر آتش گشته و اوضاع را به وضعیت عادی برگردانده‌است. تأکید همیشگی ایشان بر توجه خاص به نیازمندان و محرومان در تاریخ فق‌های شیعه بی‌نظیر است.
در هشت سال گذشته و قبل از آن عمیق‌تر شدن شکاف طبقاتی بین فقیر و غنی جامعه را با فقر مطلق روبه‌رو ساخت.
رانت خواری، قبیله‌سالاری، دهن‌کجی آقازاده‌ها به اصول آشکار حمایت از نیازمندان، دره‌های عمیق نیاز را عمیق‌تر کرد و تحریم‌های ناجوانمردانه و کثیف امریکای جهانخوار و بروز وگسترش همه‌گیری کرونا، بیکاری و مهاجرت‌های غیرقانونی را در روندی صعودی بلکه نجومی قرار داد.
دیگر تنها مردم به احترام خون پاک شهدا و با عشق به صداقت ناب رهبری استخوان در گلو و خار در چشم صبر نموده و می‌نمایند. در این میان مردی نام آشنا در مبارزه با فساد‌های سازمان یافته و رانتخواری با رأی مردم به ریاست جمهور انتخاب شد و مردم خسته و مأیوس چشم به دستان گره‌گشای این مرید پاکدست و مؤمن رهبر دوخته‌اند و باید تمام دوستداران وطن با هر نیت و هر باور، با حمایت از این رئیس‌جمهور به آبادی ویرانه‌های به‌جا مانده از اقتصاد، فرهنگ و ورزش بپردازند.

 رفتار‌شناس و آسیب‌شناس اجتماعی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار