کد خبر: 1057527
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
روحانی:
رئیس‌جمهور با بیان اینکه توانستیم بسیاری از مسائل کشور را در ۱۰۰ روز اول دولت یازدهم به ثمر برسانیم، گفت: اولین تصمیم ما در دولت، احیای دریاچه ارومیه بود.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نشست با مدیران ارشد دولت تدبیر و امید که در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: خداوند بزرگ را سپاسگزارم که آخرین روز مسئولیت را هم توانستیم آغاز کنیم و ان شاءالله به پایان هم خواهیم رساند.

وی با بیان اینکه فراز و نشیب این ایام هشت ساله فراوان بود، عنوان کرد: معاون اول و وزرای محترم در بیانات خود بخش های مهم این فرار و نشیب را بیان کردند. آن روز که انتخابات دولت یازدهم انجام گرفت و در روزهای آغازین شروع به کار بودیم امید در سراسر ایران موج می زد و تدبیر دولت در سایه آن امید بود.

رئیس جمهور با بیان اینکه تدبیر در سایه امید بسیار آسان تر از تدبیر در سایه فشار جنگ و سختی ها است، گفت: آن روز، روز امید مردم بود. آثار آن امید را در انتظارات مردم به خوبی مشاهده می کریم و آثار آن انتظارات را هم در بازار ایران و هم در افکار عمومی جهان مشاهده می کردیم.

روحانی افزود: در آن امید بود که کار عظیم و بزرگی به ثمر نشست. غیر از بحث مذاکرات هسته ای مثالی می زنم تا بدانید افکار عمومی جهان به مردم ایران و ایران چگونه نگاه می کرد. در اولین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل که در سال ۹۲ شرکت کردم در اولین سخنرانی خود به همه رهبران اعلام کردم که منطقه ما با یک خشونت و تروریسم عظیمی مواجه خواهد بود و پیشنهاد قطعنامه ای تحت عنوان جهانی عاری از خشونت و افراطی گری را مطرح کردم و این قطعنامه پیشنهادی ایران در پایان بدون مخالفت کسی و با اتفاق آرا رای آورد و به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: این موضوع سال‌ها بعد یک بار دیگر در مجمع عمومی مطرح شد و مورد تاکید قرار گرفت. waw به عنوان پیشبینی ایران نسبت به منطقه و به معنای نگاه امیدوارانه جهان به دولت یازدهم نسبت به منطقه بود. این شرایط، جهانی بود و در شرایط ایران هم همین امیدواری را مشاهده می کردیم. روز اول که آمدیم کاری نکرده بودیم اما ارز قیمت نزولی خود را پیمود. رئیس بانک مرکزی اصرار داشت و از مردم خواهش می کرد که قیمت ارز بالاتر و گران‌تر است.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: اینکه گفتم در صد روز اول تلاش می کنیم قدم های مهمی در کشور برداریم، برخی خودشان را به آن راه زدند که یا معنای صد روز را نمی دانستند یا خود را به حیرت زدند که در صد روز کاری نمی توان کرد. بسیاری از اقدامات را در ۱۰۰ روز اول به ثمر رساندیم. اولین تصمیم ما در دولت احیای دریاچه ارومیه بود که به مردم آذربایجان شرقی و غربی در دوران انتخاباتی قول داده بودم و در اولین جلسه دولت ۱۹ تصمیم برای احیای دریاچه ارومیه اتخاذ شد.

روحانی بیان کرد: بلافاصله برای موانع تولید در دولت تصمیم گیری کردیم و با دو فوریت لایحه آن را به مجلس تقدیم کردیم.‌ اگر همین تاریخچه دولت را نگاه کنید دغدغه مردم برای سلامت، محیط زیست، مردم غرب و آذربایجان عزیز و تصمیم دولت برای حرکت در مسیر اقتصاد را می‌بینید.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
0
0
سلام: شیفتگی وآدادگی وغربگرایی روحانی و تیم دیپلماسی اوکه جاسوس هم درآن تیم بودند در مذاکرات به تارج دادن مولفه های قدرت ازجمله ممنوع کردن 100نوع فناوری هسته ای در برجام ، پذیرش داوطلبانه و غیر قانونی پروتکل الحاقی. اکنون هم اگر رئیس جمهور اختیار کامل داشته باشد توان موشکی که یکی از پایه های اصلی قدرت دفاعی و باز دارندگی کشور است درآینده با مذاکره به یغما دهد .براستی آیا در صدر اسلام پیامبر اکرم (ص) و امیر المومنین علی(ع) بر سر نوع شمشیر ها و زره و یا اینکه سپاه اسلام در کجا و در کدام منطقه قرار گیرد با کفار مذاکره کردند؟؟؟ چرا باید امریکای جنایتکار و همدستان اروپایی و منطقه ای خونریزش موشک های قاره پیما و غیر متعارف که حامل کلاهک هسته ای اند داشته باشد اما جمهوری اسلامی ایران که زخم خونین در 8 سال دفاع مقدس ناشی از حمله موشکها به شهرها ومردم بی دفاع برپیکره خود دارد نباید موشک دفاعی و تهاجمی بابرد حداقل 2000 کیلومتر برای دفاع از کیان خود داشته باشد !!!این منطق ، قانون جنگل و ماکیاولی غرب است! ای شرم بر حیله غرب ونقشه های شومش علیه ملت های مظلوم وآزاده باد . کدام انسان باغیرت، شرافتمند و عاقلی با دست خود کشور خود را خلع سلاح کرده و ملت خود را آماده تهاجم دژخیمان تا بن دندان مسلح می کند؟ عجیب این است که بعد از مذاکره و تارج دادن و امتیاز دادن فراوان به دشمن از طرف آقای روحانی و امضای برجام مشکلات اقتصادی صد چندان شده و دلار از 3500تومان به 30 هزار تومان و گرانی ها سر به فلک می رسد و قیمت اجناس آنلاین درحال صعود است واو در کاخ خود نظاره می کند!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار