کد خبر: 1057526
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه در حال حاضر کمبود آمبولانس در کشور داریم و خدمات دهی اورژانس در این روز‌ها چند برابر شده است، گفت: ورودی بیمارستان‌ها نگران کننده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: پیر حسین کولیوند در آیین رونمایی از نخستین اتوبوس آمبولانس ملی که پیش از ظهر امروز در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز برگزار شد، اظهار داشت: تماس با مراکز اورژانس در کشور رشد قابل توجهی داشته است و ماموریت‌های اورژانس دو تا سه برابر شده است.

وی افزود:همکاران اورژانس در مراکز خدمت با تمام توان در حال خدمت رسانی هستند و بیمارانی که از طریق اورژانس منتقل می‌شوند در بیمارستان‌ها بلاتکلیف نمی‌مانند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه یک اقدام جهادی در اورژانس کشور حضور در اجرای طرح اورژانس در طرح واکسیناسیون بود، بیان کرد: این موضوع برای کمک به تزریق سریع واکسن و عدم معطلی هم وطنان از سوی اورژانس انجام شد.

وی با بیان اینکه ورودی بیمارستان‌ها در این روز‌ها چند برابر شده است، ادامه داد: اورژانس در قالب طرح ضربتی وارد این اقدام شده که در شهر‌های از جمله تهران چهار تیم ویژه عملیاتی داریم که در هر منطقه که صفی برای تزریق واکسن وجود داشته باشد در کوتاه‌ترین زمان ممکن مراجعه می‌کنند.

کولیوند با بیان اینکه برای افرادی قادر به مراجعه به مراکز واکسیناسیون نباشند، موتور آمبولانس‌هایی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: از بالگرد‌ها نیز برای خدمات دهی در تزریق واکسن در مناطق صعب العبور و دور استفاده استفاده می‌شود ومراکز ثابت خودرویس نیز برای واکسیناسیون در نظر گرفته شده که رضایتمندی بسیار خوبی در بر داشته است.

کولیوند با اشاره به اینکه در حال حاضر کمبود آمبولانس در کشور وجود دارد، ادامه داد: ٢ هزار مجوز در حال حاضر برای خرید آمبولانس داریم این در حالی است که اگر بتوانیم تولید داخلی داشته باشیم دیگر نیازی به واردات نداریم.

وی با بیان اینکه هم اکنون به سه تا چهار هزار دستگاه آمبولانس نیاز داریم متذکر شد: در صورت عدم تامین این نیاز‌ها مجبور به دریافت کمک از خارج از کشور هستیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار