کد خبر: 1057187
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
فریدون حسن

برنامه‌ریزی برای ناهید کیانی آغاز شده، برخی که آن‌طرف آب نشسته‌اند و داعیه ایرانی‌تر بودن از هر ایرانی داخل ایران را دارند حالا باز هم می‌خواهند نقشه کثیف قبلی‌شان را تکرار کنند. همین‌ها بودند که زیر پای امثال کیمیا علیزاده و سعید ملایی نشستند و خام‌شان کردند و حالا هم همان نقشه را برای ناهید کیانی دارند. می‌خواهند وانمود کنند که اینجا برای ورزشکار خفقان وجود دارد و آن‌طرف آزادی و متأسفانه باید اذعان کنیم که سوء‌مدیریت و ناکارآمدی برخی مدیران ورزش کشور و بی‌تدبیری و کج‌سلیقگی برخی مجریان و برنامه‌ریزان تلویزیون این فضا را برای آن‌ها مهیا کرده است تا هر طور که دل‌شان می‌خواهد بتازند.
حالا نوبت به ناهید کیانی رسیده است، بانوی شایسته تکواندو ایران که به خاطر چیز‌هایی که در توکیو دیده المپیک در نظرش افول کرده و فهمیده که این صلحی که از آن دم می‌زنند چیزی شبیه به کشکی است که علی پروین سال‌ها قبل گفته بود، صلح به‌زعم شبکه‌های سعودی، صهیونیستی و جیره‌بگیران آن‌ها زمانی معنا پیدا می‌کند که مطامع صهیونیست‌های نژادپرست و سعودی‌های وهابی تأمین باشد. باید هم ناراحت باشید از اینکه بانوی تکواندوکار کشورمان بیاید و اینگونه بگوید: «نمی‌دانم چه بر سر جهان آمده که زور ورزش به سیاست نرسید و پرچم المپیک تنها به نمادی بی‌توجه تبدیل شده که شعار صلح سر می‌دهد. بازنده حقیقی بازی من و کیمیا «المپیک» بود. المپیکی که بزرگی‌اش در ذهنم افول کرده، المپیک کرونا‌زده بدون صلح.»
المپیک میدان صلح و آشتی ملت‌هاست، اما آن صلحی که امثال شبکه‌های سعودی و صهیونیستی از آن دم می‌زنند و می‌پسندند، همان‌ها که به‌زعم‌شان حکومت‌های ایران، سوریه، کوبا و دیگر کشور‌ها دیکتاتور هستند، اما آل‌سعود، صهیونیست‌ها، امریکایی‌ها و انگلیسی‌ها، آزادیخواه. شما بهتر است به دلار‌های آغشته به خون کودکان یمنی که از سعودی‌ها می‌گیرید، بچسبید و بیهوده جوش سیاسی شدن ورزش ایران را نزنید. ورزشکار ما خوب می‌داند که چه زمانی از مردم و کشورش دفاع کند.
اتفاقاً راست می‌گویند اینستاگرام یک ورزشکار صفحه شخصی اوست و نباید تبدیل شود به چرک‌نویس عده‌ای خاص. می‌گویید برای ناهید کیانی نوشته‌اند و در صفحه شخصی‌اش گذاشته‌اند. باید هم بگویید، چون با مطامع سیاسی و تفکراتی که از آن‌ها دلار می‌گیرید مخالف است، والا اگر نزدیک به آن‌ها بود حتماً می‌گفتید که کار خودش است و چقدر این ورزشکار آزاداندیش است. فقط یک سؤال در این بین می‌ماند که امیدواریم اگر اندکی انصاف در وجودتان مانده باشد حداقل برای خودتان درست پاسخش را بدهید و آن اینکه وقتی از قول کیمیا علیزاده، صفحه شخصی‌اش را با چرک‌نویس خودتان پر و از قولش بیانیه علیه ایران صادر می‌کردید، فکر حریم خصوصی و شخصی بودن آن صفحه را نکردید یا، چون دستور داشتید از طرف اربابان سعودی و صهیونیست‌تان بی‌خیال احترام به صفحه شخصی ورزشکار شدید؟
چطور آن روز کیمیا ایران را کشورش نمی‌دانست، اما حالا در المپیک برای ایران در تیم پناهنده‌ها مسابقه می‌دهد و در عوض ناهید کیانی که برخلاف نظر شما حرف زده، می‌شود ورزشکار نماینده دیکتاتوری!
راستی این را هم درست می‌گویند اگر کمیته بین‌المللی المپیک فقط ۱۰ دقیقه به منشور المپیک پایبند باشد، خیلی‌ها رنگ المپیک را هم نمی‌بینند و اگر به منشور خود پایبند باشد اصلاً نباید بگذارد که چنین افکار خودفروخته‌ای برای المپیک و المپیکی‌ها قلم بزنند.
با تمام این حرف‌ها این ما هستیم که باید مراقب سرمایه‌هایمان باشیم. کار دشمن، دشمنی است و جز این هم توقعی از آن‌ها نمی‌رود. اصلاً دلار می‌گیرند که این چیز‌ها را بگویند و ته دل بچه‌های ورزشکار ما را خالی کنند، اما این وظیفه ماست که با مدیریت درست کاری کنیم که تیرشان به سنگ بخورد. امروز هدف‌شان ناهید کیانی است و فردا قهرمانی دیگر، ولی از این غافل نشویم که اشتباه و مدیریت غلط ماست که آب به آسیاب آن‌ها می‌ریزد برای شاخ و شانه کشیدن برای ما.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار