کد خبر: 1057038
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
کاندیدای انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون جهانی
انتخابات فدراسیون جهانی در حالی 2 مهرماه در بلژیک برگزار می شود که حضور تنها کاندیدای ایرانی هیئت رئیسه فدراسیون جهانی در هاله ای از ابهام قرار گرفته و مشخص نیست که فدراسیون دوچرخه سواری ایران اقدامات لازم برای حضور او انجام می دهد یا خیر .
محسن سلگی، در مورد انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون جهانی دوچرخه سواری اظهار داشت: انتخابات کنفدراسیون آسیا روز ۲ فروردین برگزار شد و من با ۲۶ رای به عنوان کاندیدای انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون جهانی برای اولین بار در تاریخ دوچرخه سواری ایران انتخاب شدم. قرار است در روز دوم مهرماه هم در انتخابات فدراسیون جهانی که همزمان با مسابقات قهرمانی جهان که در بلژیک است، شرکت کنم.
امیدوارم فدراسیون دوچرخه سواری، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک کمک کنند و در این انتخابات که برای منافع ملی کشورمان است، بتوانم شرکت کنم. من درخواست خود را در روز ۲۶ تیرماه به فدراسیون دوچرخه سواری کشور، علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ارائه کردم، اما متاسفانه تاکنون هیچ جوابی از سمت مسئولان مربوطه دریافت نکرده ام. ان شاءالله مسئولان ورزش زودتر جوابم را بدهند، چون فدراسیون جهانی دو چرخه سواری هم منتظر پاسخ من است تا ببینند در این خصوص فدراسیون کشورمان چه تصمیمی می‌گیرد تا بتوانم به عنوان نماینده کشورمان در این انتخابات حضور یابم.
وی بیان کرد: همانطور که می‌دانیم کمیسیون روابط بین الملل در کمیته ملی المپیک وجود دارد و علی نژاد رئیس این کمیسیون است. اهداف این کمیسیون حفظ کرسی‌های بین المللی، به دست آوردن کرسی‌های بین المللی و اینکه بتوانیم از منافع ملی خود در دنیا دفاع کنیم. من ۱۲ سال در فدراسیون دوچرخه سواری در مسئولیت‌های مختلف انجام وظیفه کرده ام. مسئول آموزش، عضو کمیته فنی، هیئت رئیسه فدراسیون دوچرخه سواری، مربی، داور بین المللی و دبیر فدراسیون دوچرخ سواری بودم. در اکثر مسئولیت‌های مختلف حضور داشتم و الان با توجه به اینکه ۵ سال عضو هیئت رئیسه نظامیان جهان هستم در این زمینه توانستم به دوچرخه سواری کشورمان کمک کنم.
دبیر اسبق فدراسیون دوچرخه سواری افزود: الان یک ایرانی می‌تواند در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی دوچرخه سواری حضور پیدا کند و امیدوارم هر چه زودتر جوابی از مسئولان ورزش دریافت کنم هر چند که تاکنون جوابی دریافت نکرده ام. باید زودتر کار‌های مربوط به ویزا و اسکان من را انجام بدهند. منتظر می‌مانم تا ببینم دوستان درباره منافع ملی کشورمان چه تصمیمی می‌گیرند. امیدوارم بهترین تصمیم ممکن اتخاذ شود البته نباید از یاد برد با وجود گذشت مدتی از انتخاب رشیدی به عنوان رییس فدراسیون دوچرخه سواری، اما به دلیل برخی موارد او هنوز رسما به عنوان رییس فدراسیون مورد تایید قرار نگرفته است و باید پذیرفت این اتفاق می‌تواند عواقب جبران ناپذیری برای ما در دراز مدت در پی داشته باشد و بهتر است مسئولان هوشمندانه عمل کنند تا خوراکی دست بالا دستی‌ها ندهند.
سلگی در پایان خاطر نشان کرد که هر مشکی هم که وجود دارد باید از طریق داخلی حل وفصل شود و من معتقد هستم که اختلافات و مسائل داخلی نباید به بیرون از مرز‌ها کشیده شود و این کار‌ها و مسائل پیش آمده باعث می‌شود جامعه دوچرخه سواری آسیب ببیند و به صلاح منافع ملی کشورمان نیست.
 
 
سلگی : امیدوارم فدراسیون دوچرخه سواری حمایت کند و برای منافع ملی کشورمان بتوانم در انتخابات فدراسیون جهانی شرکت کنم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار