کد خبر: 1056975
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
با آبرسانی تانکر،شهروندان اصفهانی آب در دلشان تکان نخورد؛
عباس عباسی خاک گفت: نخستین بار در تاریخ آبفای استان اصفهان، این شرکت مجبور به آبرسانی سیار به مشترکین خود با استفاده از 438 دستگاه تانکر در تیر ماه امسال شد.

به گفته مدیر سامانه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در پی افزایش دما که منجر به افزایش مصرف مشترکین و در نتیجه کاهش فشار یا قطع آب در برخی مناطق شهر اصفهان و شهرهای اطراف شد، این شرکت اقدام به توزیع بیش از سه میلیون و 540 هزار لیتر آب بین شهروندان و روستاییان ساکن در مناطق دچار تنش آبی کرد.

وی گفت: در تاریخ 55 ساله فعالیت آبفای استان اصفهان، اعزام این تعداد تانکر و توزیع این حجم از آب به صورت سیار بین مشترکین شرکت در ماه اول تابستان بی سابقه بوده است.

عباسی خاک  با اشاره به اینکه آمار اعلام شده فقط مربوط به آبرسانی سیار بین مناطقی است که در طول سال از آبرسانی پایدار برخوردارند، افزود: علاوه بر این آبرسانی سیار به 305 روستای استان با استفاده از 60 دستگاه تانکر همچنان ادامه دارد.

مدیر سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان گفت: از مجموع سه میلیون و 540 هزار لیتر آب توزیع شده به صورت سیار فقط بیش از دو میلیون لیتر در سطح شهر اصفهان و با استفاده از 273 دستگاه تانکر در برخی  بیمارستان ها و پادگان ها و همچنین یگان ویژه قائمیه، سیتی سنتر، گلستان شهدا، آزمایشگاه نوبل، کانون اصلاح و تربیت، زندان زنان و خیابان های خردمند، گلستان، پروین، مهر، مهران، امام خمینی، غرضی، مولوی، بازارچه، ناصر خسرو، پروین، دشتستان و آذر بهرام توزیع شد.

مدیر سامانه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ابراز نمود: علاوه بر این در حدود یک میلیون و 500 هزار لیتر آب نیز از طریق 75 تانکر در مناطق تحت پوشش آبفای زیار، بهارستان، برخوار،  فلاورجان و خمینی شهر ، به صورت سیار توزیع شد. به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین اصفهان،

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر