کد خبر: 1056873
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل:
سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: با هدف مدیریت مصرف برق طرح «پاداش همکاری مشترکین» در پیک مصرف انرژی اجرا شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محمد حسین دیده بان با بیان اهداف اجرای طرح پاداش همکاری مشترکین اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق  استان اردبیل با هدف مدیریت مصرف برق، کاهش پیک مصرفی، پایداری شبکه و همچنین جلوگیری از خاموشی های احتمالی پرداخت پاداش همکاری به مشترکین برق را در پیک تابستان، در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: سال گذشته به مشترکین برق شهرستان اردبیل ۲۳ میلیارد ریال پرداخت شده است.

سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت از تفاهم نامه همکاری با  ۷۳۶ مشترک در تابستان سال گذشته، خبر داد و گفت: مشترکینی که در بازه زمانی فوق و در ساعات پیک مصرف برق اقدام به کاهش مصرف نموده بودند، مشمول پرداخت پاداش شده و  ۱۹ میلیارد ریال به مشترکان اداری، صنعتی، تجاری، کشاورزی و مولدهای خود تامین و جایگاه CNG در تابستان سال ۹۹ پرداخت شد.

دیده بان بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان در زمستان سال گذشته نیز برای جلب همکاری مشترکین در بخش های صنعتی، با ۲۹ مشترک صنعتی اقدام به همکاری نمودند که حدود 4 میلیارد ریال پاداش همکاری در زمستان سال گذشته به این مشترکان پرداخت شد.

 وی همکاری صنایع در حوزه های مختلف،  بخش کشاورزی، همکاری ادارات و همکاری سایر بخش‌ها را از جمله راهکارهای مدیریت مصرف برق جهت جلوگیری از اعمال خاموشی عنوان کرد.

سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت تصریح کرد: امسال نیز در قالب این طرح اقدام به تفاهم نامه با ۲۵۱۳مشترک نمودیم که در مقایسه با سال قبل حدود سه برابر افزایش تفاهم نامه همکاری در بخش های مختلف داشتیم .

وی افزود: بسته های تشویقی وزارت نیرو با مراجعه کارشناسان شرکت توزیع برق استان طی جلساتی برای مشاغل بخش صنعتی و کشاورزی و غیره تشریح می شود که از مجموع تفاهم نامه با بخش های مختلف  سال ۱۴۰۰ مشترکین کشاورزی با  ۱۷۳۵  تفاهم نامه، اداری ۳۶۸، صنایع ۲۹۴، ایستگاه پمپ گاز ۶۲ و مولدهای خود تامین ۱۹ و تجاری ۳۵ مشترک بودند که با شرکت توزیع برق استان تفاهم نامه دارند.

دیده بان مشارکت و همکاری مشترکان مذکور را در این امر بسیار ضروری ، کارساز و بسیار حائز اهمیت دانست .

وی اظهار کرد: مردم استان اردبیل با توجه به افزایش دما و پیک بار مصرف برای جلوگیری از بروز خاموشی ها، بامدیریت مصرف برق و استفاده صحیح و بهنگام از برق و  توجه به ساعات پیک بار، شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل را در تامین این انرژی حیاتی یاری کنند تا همه شهروندان و هم استانی های عزیز در سطح استان و کشور از برقی پایدار بهره مند گردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر