کد خبر: 1056782
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
علی خرم دل از آکادمی کشتی فرزندان کارگر و مربی بزرگ و سازنده کشتی اکبر فلاح درمسابقات جهانی مجارستان روی سکوی قهرمانی نوجوانان جهان قرار گرفت تا ریشه دار بودن مجموعه ورزشی کارگران در امر سازندگی کشتی ایران بار دیگر اثبات شود.
به گزارش روابط عمومی ورزش کارگران؛ فرزاد حیدری مدیرکل ورزش کارگران با تبریک قهرمانی علی خرمدل نوجوان شایسته آکادمی کشتی کارگران گفت: با وجود اپیدمی کرونا و با رعایت تمامی پروتکل‌ها آکادمی کشتی اکبر فلاح در ورزشگاه کارگران دست از سازندگی بر نداشته و قهرمانی این نوجوان را به خانواده اش و مربیانش بخصوص آقای فلاح مدیر دلسوز آکادمی تبریک می‌گوییم.
حیدری افزود: تیم‌های ملی کشتی در رده‌های پایه همواره از چشمه خروشان آکادمی کشتی فرزندان کارگر شاه ماهی‌های ارزشمندی صید می‌کند و در بحبوحه المپیک اگرچه اخبار این موفقیت نوجوانان ایران کمتر دیده شد، اما در فرصت مقتضی از خرمدل و مربیانش در مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی تجلیل به عمل خواهیم آورد.
در آکادمی کشتی اکبر فلاح که بیش از ۵۰۰ نوجوان و جوان تمرین می‌کنند علاوه بر اکبرفلاح مربیانی مثل حمیدیعقوبی.. مهدی انصاری... جلال خیری... ابوالفضل انصاری... اصغرزارعی... داودنادری. حسنعلی نوری... اصغراردوخانی مسعودانصاری... حسن زینعلی و نوید مسلمی کار سازندگی و کشف استعداد‌های ناب کشتی را بر عهده دارند.
آکادمی کشتی فرزندان کارگر اخیرا به شکل زیبایی در ورزشگاه شهید معتمدی بازسازی و مرمت شده و همه ساله چند کشتی گیر تراز اول از این آکادمی به تیم‌های ملی معرفی. می‌شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار