کد خبر: 1056765
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
یک باشگاه ایرانی با پیشنهاد اغواکننده خواهان به خدمت گرفتن شهریار مغانلو مهاجم تیم پرسپولیس شده است که به صورت قرضی از سانتاکلارا در این تیم بازی می‌کند.
 شهریار مغانلو در نقل و انتقالات نیم فصل با قرارداد قرضی به مدت ۶ ماه از سانتاکلارا پرتغال به پرسپولیس آمد تا این تیم را در نیم فصل دوم لیگ برتر و رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

عملکرد قابل قبول مغانلو باعث شد تا باشگاه پرسپولیس خواستار تمدید قرارداد این بازیکن شود. ازاین‌رو آن‌ها وارد مذاکره با سانتاکلارا شدند تا شرایط جذب دائم او را مطلع شوند.

باشگاه سانتاکلارا در آخرین نامه خود اعلام کرد پرسپولیس اولویت این باشگاه برای فروش مغانلو است. این تیم پرتغالی همچنین در نامه به پرسپولیسی‌ها فاش کرده است که یک باشگاه ایرانی دیگر حاضر است برای مغانلو ۵۰۰ هزار دلار بپردازد!

مسئولان سانتاکلارا بدون اشاره به جزئیات این پیشنهاد عنوان کرده اند باشگاه قطری نیز حاضر است ۶۰۰ هزار دلار برای جذب مهاجم فعلی پرسپولیس هزینه کند.

مدیران باشگاه پرتغالی بدون اشاره به مبلغ مورد نظر خود برای فروش دائم مغانلو، از پرسپولیس خواستند تا پیشنهاد خود را برای انتقال اعلام کند. باشگاه پرسپولیس نیز فعلاً از پاسخ به این نامه خودداری کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار