کد خبر: 1056726
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
از فردا
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بیان وضعیت ترافیکی امروز یکشنبه سوم مرداد ماه ۱۴۰۰ از رصد سرعت‌ها و ترافیک شهر تهران از طریق سامانه‌ها و دوربین‌های نظارتی شهر تهران خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تبریک اعیاد و تبریک ویژه بمناسبت قهرمانی‌ها در المپیک به مردم شریف و قهرمانان، در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه یک‌شنبه سوم مرداد ماه ۱۴۰۰ اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی کرونا در خصوص تعطیلی شش روزه و در آخرین روز این تعطیلات، شاهد ترافیکی روان و بدون مشکل در اکثر محور‌ها و معابر شهر تهران هستیم.

سرهنگ رنجبر ادامه داد: برخی رانندگان با توجه به خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت غیر مجاز می‌کنند که این تخلفات از دید پلیس چه به صورت محسوس و نامحسوس و از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک دور نخواهند ماند.

وی گفت: بزرگراه‌های شهید همت، شهید زین‌الدین، شهید بابایی، شهید چمران، شهید سلیمانی دارای ترافیکی روان و در حال حرکت و بدون مشکل است.

رنجبر ضمن تشکر از شهروندان بخاطر رعایت و مدیریت ترافیک در این چند روزه تعطیلات گفت: شهروندان در این مدت تعطیلات شش روزه به خوبی تردد‌های خود را مدیریت کرده و تردد خیلی کمتری در سطح معابر داشتند.

وی افزود: در این چند روز تعطیلات و برابر اعلام ستاد ملی میارزه با کرونا طرح ترافیک نداشتیم، اما از فردا این طرح اجرا شده و رانندگان تهرانی باید به این موضوع اگاهی داشته باشند و تردد خود را مدیریت کنند.

وی بیان کرد: در این مدت، اما طرح تردد شبانه و ممنوعیت تردد از ساعت ۲۲:۰۰ الی ۰۳:۰۰ بامداد اجرا می‌گردید و از فردا نیز این طرح همانند روز‌های گذشته به قوت خود باقی است.

سرهنگ رنجبر گفت: در این شش روزه به واسطه تعطیلی مراکز معاینه فنی دوربین‌ها ثبت تخلف معاینه فنی انجام نداده، ولی رانندگان مطلع باشند که از فردا ثبت تخلف به روال قبل خود بازگشته و خودرو‌هایی که معاینه فنی نداشته باشند را جریمه خواهند کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار